„Câmpulung în amintiri” a fost conceput ca un raid cu vehicule istorice care se încheia în faţa Primăriei Câmpulung, pentru a fi admirate de publicul prezent la evenimentele organizate în centru, de Zilele Municipiului. Transferarea acţiunii pe stadion a modificat şi desfăşurarea „Câmpulungului în amintiri”, ale cărui secvenţe sunt găzduite doar de Muzeul Automobilului Românesc, atât partea de simpozion şi expoziţii, cât şi cea de prezentare a autoturismelor. 35 de maşini, preponderent marca fabricată la Câmpulung, în completarea cărora s-au aflat câteva Dacia, Oltcit şi Skoda, au format o paradă demnă de un trecut marcat de producţia auto, care a ţinut o zonă întreagă.
Pentru prezenţa la Câmpulung a deţinătorilor de vehicule istorice veniţi din ţară, Emil Hagi şi-a manifestat recunoştinţa faţă de oaspeţii săi, oferindu-le o diplomă de participare. Gest pe care gazda „Câmpulungului în amintiri” îl face mai mult pentru a-i nominaliza şi a-i aduce în faţa publicului pe invitaţii care au bătut drumul până aici cu maşini trecute de prima, chiar şi a doua tinereţe.
„Evenimentul este organizat în parteneriat cu Retromobil Club România, ai cărui promotori locali ne socotim şi suntem mândri de acest lucru. Mulţi dintre cei care expun maşini sunt membri Retromobil, îi socotim colegii noştri de suflet, avem aceeaşi pasiune şi ne bucurăm de fiecare dată când îi avem oaspeţi la Câmpulung. Invitaţia rămâne cu caracter permanent încă de când am decretat că, de Zilele Oraşului, „Zimbrul” se întoarce acasă.”, spunea Emil Hagi.
În continuare vi-i prezentăm pe pasionaţii de maşini istorice prezenţi la Câmpulung, duminică, 24 iulie 2022, la cea mai reuşită manifestare din programul Zilelor Municipiului.
- Ionuţ Ion Scarlat – M 461, 1960;
- Vasile Ciocan – M 461, 1961;
- Mihaela Maria Hagi – M 59, 1961;
- Alin Cîcetoiu – M 59, 1964;
- Lucian Cătălin Dumitra – M 59, 1965;
- Alexandru Nicolae Hagi – M 461, 1969;
- Ioan Maricuţu – M 461C, 1972;
- Liviu şi Ana Maria Mitu – M 461, 1972;
- Toma Dan Poroschianu – M 461, 1974;
- George Mihai – ARO 241, 1976;
- Cătălin Andu Copăescu – ARO 304, 1980;
- Emil Hagi – ARO 243, 1981;
- Marian Florin – ARO 243, 1983;
- Lucian Popescu – ARO 243, 1984;
- Emil Chiru – ARO 243, 1988;
- Valentin Pavel – ARO 243D, 1988;
- Bogdan Vasilescu – ARO 240D, 1989;
- Mihai Popa – ARO 10, 1996;
- Denis Ionuţ Iordache – ARO 320, 1996;
- Mihnea Filip Copăescu – ARO 244, 1997;
- Ghile Stelian – ARO 10.4, 1997;
- Galina Popescu – ARO 10.4, 1997;
- Mihai Alin Bănică – ARO 10.2, 1998;
- Nicuşor Istrate – ARO 244 Andoria, 1998;
- Col. (r) ing. Adrian Ion Dăescu – ARO 10.4, 1999;
- Florin Tudorache – ARO 10.4 Super, 1999;
- Cristian Mihai – ARO Super Rally, 2000;
- SC Pentarom SRL – ARO 244, 2000;
- Mihnea Bălălău – ARO 246 cu motor Andoria, 2002;
- Eduard Alexandru Butoi – Dacia 1307 D 4×4, 2006;
- Cătălin Filip – Dacia 1300, 1975;
- Florinel Marinescu – Dacia 1300, 1975;
- Alexandru Tică Diaconu – Oltcit Club 12 TRS, 1995;
- Mădălin Beliţă – Oltcit Club 11 R, 1991;
- Marian Bloju – Skoda 120 L, 1979.