S-au stabilit firmele câştigătoare în cadrul proiectului „Covoare asfaltice pe străzi din Câmpulung”. În mod oficial, li s-a atribuit firmelor responsabilitatea de a turna covoare asfaltice pe arterele licitate şi adjudecate. Procedura offline a avut finalitate, iar câştigătoarele sunt: Florimar Construct Total SRL, cu suma de 421.305 lei, pentru străzile Mirea, Baloleanu, Stănescu şi Dragalina Veche; SC Wins Construct Project SA, cu suma de 756.988,88 lei, pentru străzile: Oituz, Democraţiei, Valea Unchiaşului, Walter Mărăcineanu; Florimar Construct Total SRL, cu suma de 1.429.000 lei, pentru străzile Mircea cel Bătrân, 1 Decembrie, Nicolae Fălcoianu; General Trust Argeş SRL, cu suma de 619.500 lei, pentru străzile Gheorghe Mitu, Ion Giurculescu, Mihai Tican Rumano. Pentru moment, doar aceste date sunt oficiale, termenul de începere a lucrărilor rămâne în umbră. Totodată, s-a iniţiat continuarea reabilitării străzilor Richard, de la kilometrul 0 până la 0,688, şi Gruiului, de la kilometrul 0, până la 2,426. Valoarea totală estimată, fără TVA, a contractului ce va fi încheiat este de 6.233.880,87 lei, previzionată pe baza devizului general întocmit de proiectant, după cum urmează: valoarea estimată pentru executarea lucrărilor (construcţii + montaj): 5.667.164,42 lei, fără TVA; valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, cum au fost definite de către proiectant în devizul general: 566.716,45 lei, fără TVA, reprezentând aproximativ 10% din valoarea lucrărilor de bază.
Momentan, se depun ofertele firmelor de participare, criteriul de atribuire a execuţiei lucrării va fi preţul cel mai scăzut oferit de participanţi, iar data de depunere a ofertelor va fi 9 septembrie 2015, ora 9.00, cu termen limită de valabilitate a ofertei de 90 de zile. În ceea ce priveşte reabilitarea străzii Henri Richard, km 0+000 – km 0+688, traseul proiectat, în lungime totală de 688 m, are două curbe cu raza de 170 m, o curbă cu raza de 100 m şi o frântură. Se vor executa următoarele tipuri de lucrări: terasamente, canalizare pluvială, scarificare şi completare fundaţie, trotuare, se vor turna mixuri asfaltice, marcaje, indicatoare rutiere, etc. O problemă o va constitui scurgerea apelor, de aceea, preluarea apelor meteorice se va face prin pante transversale, fiind dirijate către gurile de scurgere şi, ulterior, în canalizarea pluvială proiectat
Articolul precedent
Articolul următor