Având în vedere faptul că EDILUL CGA SA a epuizat toate modalităţile de recuperare a creanţelor pe cale amiabilă – somare repetată, negociere directă, eşalonarea datoriilor -, informează consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societate că se va trece la debranşarea clienţilor rău platinici.
Au fost chemate la negociere asociaţiile de locatari cu datorii mari, dar nu toţi reprezentanţii au înţeles necesitatea şi importanţa demersului, astfel că aceste asociaţii vor fi debranşate primele, în perioada imediat următoare. În aceeaşi situaţie se află mai mulţi agenţi economici.
„Debranşarea se va face din domeniul public, prin tăierea branşamentului de la reţeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonaţii care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a reţelei publice şi la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările şi completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.
Rebranşarea la reţeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant. Cheltuielile ocazionate de debranşarea / rebranşarea la reţeaua publică vor fi suportate de către utilizator.”, a transmis Mihail Vasilescu, directorul general Edilul CGA SA.