11.2 C
Campulung Muscel
September 25, 2021

PENTAROM participă cu primul MINI Electric de curse din lume, dezvoltat de BMW România, la Trofeul Câmpulung 500

Spectacol şi adrenalină la „Trofeul Câmpulung 500”- etapa a VII-a din Campionatul Naţional de Viteză în Coastă

 

În acest sfârşit de săptămână, sâmbătă, 18 septembrie şi duminică, 19 septembrie, cu sprijinul Primăriei şi al Consiliului Local Câmpulung, Brothers Motors Sport organizează etapa a VII-a din cadrul Campionatului Naţional de Viteză în Coastă. Sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv şi a Consiliului Judeţean Argeş, „Trofeul Câmpulung 500” revine pe deja tradiţionalul traseu de pe drumul judeţean Lereşti-Voina, în mirifica zonă turistică de la barajul Râuşor. Din acest motiv, circulaţia va fi restricţionată pe Drumul Judeţean 734 Voineşti-Lereşti-Voina, în sectorul cuprins între kilometrul 8 şi kilometrul 13+800, astfel: Sâmbătă, 18 septembrie: între orele 7.00 şi 19.00; Duminică, 19 septembrie: între orele 7.00 şi 17.00

Traficul poate fi deschis doar în situaţii de urgenţă.

 

Primul MINI Electric de curse din lume, dezvoltat de BMW România, ajunge la Etapa de Viteză în Coastă – Trofeul Câmpulung 500. PENTAROM susţine acest proiect ambiţios la Trofeul Câmpulung 500. Noul MINI Cooper SE, produs la uzina mărcii din Oxford (Marea Britanie), a debutat pe piaţă în luna martie 2020. Modelul este susţinut de o baterie cu o capacitate netă de 28,9 kWh şi asigură o autonomie de 235-270 km, măsurată conform standardelor WLTP, corelată la valori NEDC. Motorul electric oferă 135 kW/184 CP şi 270 Nm, asigurând o acceleraţie 0-100 km/h în numai 7,3 secunde.

 

Cu o masă la gol de 1.365 de kilograme, modelul cu propulsie pur electrică este mai greu cu doar 145 de kilograme faţă de MINI Cooper S (3 uşi) cu transmisie Steptronic. Bateria este integrată în podeaua noului model, astfel încât spaţiul interior şi pentru bagaje nu este afectat.

 

Cu un centru de greutate care este mai coborât cu cel puţin 30 de milimetri faţă de MINI Cooper S, distribuţia optimă a maselor ajută noul MINI Cooper SE să obţină un nivel de dinamică în viraje care este unic în segmentul automobilelor mici. Performanţele dinamice sunt susţinute şi de noul sistem ABR pentru controlul patinării roţilor faţă, care debutează astfel la marca MINI. Acest sistem de control al patinării, conceput special pentru livrarea spontană a puterii oferită de motoarele electrice, duce la calităţi superioare de condus în orice condiţii de drum. Pentru răspuns de până la trei ori mai rapid faţă de unul convenţional, o unitate de control specială, amplasată în zona punţii faţă, este dedicată funcţiilor ABR. Acest lucru optimizează perceptibil tracţiunea la demaraj şi stabilitatea la condus atât în modul de generare a energiei la frânare, cât şi la accelerare la ieşirea din virajele strânse.

 

Modelul de bază: MINI Cooper SE

Motor electric sincron

Putere maximă: 135 kW/184 CP

Cuplu maxim: 270 Nm de la 0 rpm

Putere maximă la recuperare: 50 kW

Baterie: Capacitate brută 32,6 kWh/ capacitate netă 28,9 kWh, 12 module în T integrate în podea, producător celule CATL.

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!