Pe unde am fost prin lumea asta, nu am cunoscut încă o naţiune cu oameni mai ciudoşi, mai cinici, mai sceptici, mai laşi, mai trădători, mai farisei şi mai critici la adresa celor care s-au zbătut, cu preţul vieţii lor, ca ARO să rămână automobil românesc! Cinstea, corectitudinea, devotamentul, curajul, demnitatea, responsabilitatea, patriotismul, toate acestea nu sunt respectate, apreciate şi nu au nicio valoare. Politica făcută de douăzeci de ani a fost şi este o totală iresponsabilitate, minciună, hoţie, iar „Democraţia”, instaurată după o lovitură de stat, s-a dovedit a fi „Prostocraţia”. Tot ceea ce s-a făcut în cei douăzeci de ani de „prostrocraţie” a dovedit că am fost dinainte studiaţi şi ni s-a creat posibilitatea să ne autodistrugem. Politica şi politicienii, care au guvernat Muscelul, au reuşit să instaureze „ura de sine”, iar cea mai gravă problemă şi cea mai profundă, pe care o avem, ca naţiune, este sentimentul de inferioritate, care ne face să ne detestăm pe noi înşine. Sentimentul acesta a fost şi este prevalent, insidios şi pervers, ca şi „prostocraţia”, în care ne „mocirlim”, minţindu-ne în continuare.
Patriotismul şi mândria de aroist
Patriotismul local, autentic, nu este ceva despre ruşine şi nici ceva despre mândrie, este ceva despre ce-ai făcut pentru concitadinii tăi care te-au ales, care te-au ascultat, cei care şi-au pus speranţe de viaţă mai bună… Patrioţii noştri musceleni ce-au făcut?! S-au îmbogăţit pe ei…! Foarte frumos! …dar nu din muncă cinstită! Nu au tras după ei şi populaţia care i-a votat… ba, din contră, au furat şi mai mult…, au minţit şi mai tare, au distrus, nu au construit nimic! Au promis că vor construi Muscelul de mâine… în oameni şi pentru oameni!… declarau înainte de alegeri că-şi iubesc semenii, că iubesc zona… toate acestea s-au dovedit a fi baliverne. Nu poţi să iubeşti Muscelul, transformând muscelenii în şomeri, slugi sau sclavi! În concluzie, cei care ne fac azi istoria ne-au furat totul! Adică! De două mii de ani, ni s-a furat trecutul de „popor primordial”! De patruzeci şi cinci de ani, ni s-a furat prezentul de „popor pe primul loc în lume la ritmul de dezvoltare”! De douăzeci de ani, ni se fură viitorul…! Când am rămas fără Revoluţie, am zis că mai rău nu se poate! Dar… am rămas şi fără fabrici şi uzine şi, de zeci de ani, am rămas şi fără ARO, adică A (utomobilul) RO(mânesc)! Foarte curând, averile foştilor conducători de la ARO, dar şi ale cumetrilor, vor trebui justificate, adică 90% confiscate. Dacă insistaţi cu istoria, ea se repetă, ciclic, pe principii noi, dar cu aceleaşi „teze şi antiteze”! Lumea musceleană le mai înfloreşte, le mai ameţeşte, dar se ştie cine a furat ARO… Unii îi blestemă, alţii îi înjură, unii îi detestă, alţii îi ignoră! Cei mai mulţi sunt din aceia care-i duşmănesc, pentru că li s-au furat locurile de muncă şi asigurarea zilei de mâine, adică viitorul! Unii vor să-i vadă în puşcărie, alţii, cu mâinile pe piept, dar cei mai mulţi doresc să fie judecaţi şi să se facă dreptate de către Justiţia Europeană, pentru că cea autohtonă lipseşte cu desăvârşire de la acest capitol, asta fiind, în 99,99% din cazuri, coruptă! Muscelenii sunt şi azi catalogaţi ca reacţionari, numai că gena musceleană a fost şi ea atacată şi doar 25% dintre ei mai reacţionează. Mizeria politico-administrativă deţine 37%! Mândria de aroist a fost şi este consecinţa patriotismului, nu sursa lui!
“Eu tot mai cred în ARO”
Orice discuţie care implică ARO are o încărcătură emoţională puternică, de multe ori, împiedicându-mă să fac argumentări raţionale… ARO fiind nu doar măsura statului social şi a reuşitei în viaţă a muscelenilor aroişti… parte integrantă din individualitatea fiecăruia… simţită aproape ca o prelungire naturală a corpului. În România, mai mult decât în alte părţi, tocmai din cauza absenţelor istorice ale estului în domeniul automobilului şi a încărcăturilor emoţionale legate de acest obiect… ARO a fost, incontestabil, regele spaţiului public! URSS, când a venit în ţara noastră, ne-a adus o maşină de teren, care câştigase un război. Tehnicienii români au perfecţionat-o, ba mai mult, au făcut ei una modernă şi capabilă, care s-a vândut pe toate continentele! De douăzeci de ani, au venit americanii şi mă aşteptam ca istoria să se repete şi să ne dea şi ăştia să facem o maşină a lor. Din contră, unul de-al lor, băgat în faţă de MSC, a falimentat-o, pentru că, de fapt, zarurile au fost aruncate de nişte stăpâni mondiali ai finanţelor şi ARO a trebuit să dispară, cum am văzut cu toţii, pentru că am avut conducători bolnavi de hoţie, parvenire, laşitate, caractere feudale de MSC. Ei sunt vinovaţi de tot ceea ce a fost rău înainte de 1989 şi după, pentru că tot ei au fost la putere şi atunci, şi după… Toate aceste chestiuni au ţinut de politici locale perverse, pentru că toţi care au fost la guvernare, prin tot felul de inginerii financiare, au furat ARO, prin ARO, de la ARO, bineînţeles, cu ajutorul acoliţilor politicii de cumetrie a meseciştilor din toate partidele. Toată clasa politică a MSC-ului este vinovată de falimentul ARO, din momentul în care s-a primit ordinul masochist „jaf la Măgura”, începând, se pare, dinainte de 1989 (vezi doar pierderile din Franţa) şi cine sunt azi cei care au dirijat jaful, printre care chiar şi un important om de afaceri piteşteano-muscelean, fost salariat de la Dacia, fost consilier tehnic la o ambasadă, pe care nu-l ştie nimeni, dânsul a lucrat doar din penumbră şi ca dânsul sunt destui mesecişti puternici, în acel moment, de când au luat decizii, dar pe românii musceleni, toţi i-au sacrificat, pentru că au fost, sunt şi vor fi reacţionari şi trebuia să-i apuce „schiau” NATulO! De atunci, se calcula şi se căutau cozile de topor, ARO fiind considerată maşina tratatului de la Varşovia. Şi iată că, astăzi, Dacia face 4X4, care, de fapt, este o corcitură cu o marcă niponă şi, iată, muscelenilor, nici azi nu ştim de ce nu are ursul coadă?! Este posibil, însă, ca în următorii cinci ani să asistaţi la „deblocarea” sistemului şi rearanjarea sa într-o paradigmă, în care energia renuvelabilă ar facilita o recalibrare pe sistem… Deja într-un loc din România, nu în Muscel, se pun bazele unui ARO hibrid pentru agricultură şi n-o spun cu gura humorului! Cât de curând se vor confisca averi făcute din privatizări frauduloase, pentru alte privatizări, care s-aducă şi foloase celor mulţi… Şi o spun cu tărie: „Eu tot mai pun pariu pe ARO!”.
Melancolia ARO îi cuprinde pe musceleni
Nu cred că există un singur aroist care să spună că la ARO, în „Epoca de aur”, a fost rău sau că ARO a dispărut din cauza muncitorilor, tehnicienilor şi a maiştrilor! Am adus ţării miliarde de dolari! Am făcut istorie! Am muncit! Am creat locuri de muncă! Am trăit frumos, demn, civilizat, fără exploatarea omului de către om, fără banditisme şi hoţii! Suntem mândri de acea „Epocă de aur”. Acum, am devenit bătaia de joc a unor nemernici, fără valoare umană, pentru care nu putem avea niciun respect! Atunci, la putere, se spune că a fost clasa muncitoare, adică proştii! Azi, la putere sunt intelectualii şi se vede destul de serios de ceea ce au fost în stare să facă din ţara asta şi, inclusiv, la ARO. Muncitorii i-am lăsat douăzeci de ani la putere, pentru că, în 1989, ne-au păcălit securiştii, făcându-le jocul, iar, dacă trădătorii nu ne vindeau străinilor doar pentru interesele lor, speculând o revoltă a populaţiei nemulţumite, România şi ARO ar fi fost ce este astăzi China!
Întrebări fără răspunsuri
Intelectualii politicieni, care au condus această ţară, trebuie să plătească dezastrul economico-financiar şi o vor plăti! Chiar dacă acum nu se poate crede că se va întâmpla ceva, va veni şi timpul lor… Pentru acest lucru trebuie ca în Parlament să ajungă şi oameni cinstiţi, nu doar oportunişti şi bişniţari. Ca un aroist convins ce sunt, am câteva întrebări serioase la care aş vrea să-mi poată cineva răspunde: De ce azi Guvernul dă sute de milioane de euro la Dacia-Renault şi la Ford, în Craiova? De ce la ARO, cu tehnologie pur românească, Guvernul nu a vrut să-i dea o sută de milioane de dolari, pentru acel grup moto-propulsor, cu care ARO era astăzi peste Dacia, ştiut fiind faptul că Dacia nu a fost niciodată recunoscută pe pieţele din străinătate, ca fiind peste ARO?! De ce li s-a dat voie unor directori securişti să fure? De ce politicienii de prin părţile locului nu s-au zbătut pentru Muscel?! Aştept un răspuns!
Terorist cu acte în regulă,
Ion COTESCU