La Bughea de Jos, spre sfârşitul anului trecut, au demarat lucrările pentru investiția de asfaltare a mai multor drumuri comunale și construirea unui pod peste pârâul Brezoiu. Valoarea totală a proiectului este de 12,5 milioane lei, dintre care 90% este finanțată prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”, iar 10% din bugetul local, iar lucrările sunt realizate de compania Eurocogen Dâmbovița şi au un termen de execuţie de 5 luni.
Proiectul prevede asfaltarea următoarelor drumuri: Valea Ciocanului – 902 metri liniari; Valea Calului + Piscul Calului – 601 metri liniari; Valea Crăsan – 223 metri liniari; „Gheorghe Dinică” (Tronsoanele 1 și 2) – 1.333 metri liniari; DC 401 Plăișor-Bratia – 1.401 metri liniari. De asemenea, podul va avea o lungime de 43,05 metri şi va facilita traversarea pârâului Brezoiu.
A fost finalizat primul tronson de drum, respectiv DC 401 Plăișor-Bratia, în lungime de 1,4 kilometri, iar în prezent lucrările au fost întrerupte. Constructorul a invocat probleme legate de încasarea banilor pentru proiectele finanțate prin Programul „Anghel Saligny” și a prioritizat alte lucrări aflate în fază avansată la sfârşitul anului trecut. „În ceea ce priveşte asfaltările derulate tot prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”, lucrurile nu evoluează cum ne-am dori noi, în sensul că executantul s-a mobilizat la început, în luna septembrie, ne-a asfaltat 1,4km, după care a întrerupt lucrările şi nu a mai venit, principala problemă fiind situaţia financiară legată de plăţile facturilor pentru proiectele derulate prin Programul „Anghel Saligny.”, a punctat Bogdan Oancea, primarul comunei Bughea de Jos. În continuare, urmează să fie demarată construcția podului peste pârâul Brezoiu, conform planificării inițiale.
R.A.Ș.