După amenajarea Bulevardului „Pardon”, investiţie pe care o vom vedea încheiată în acest an, era păcat să nu existe o iniţiativă de înlocuire a chioşcurilor din prezent. Nu doar din centru, ci de peste tot din oraş. Cel puţin, acestea sunt intenţiile anunţate de primăriţa Elena Lasconi la conferinţa de prezentare a proiectului de buget pentru anul în curs. „Vrem să facem un studiu de fezabilitate ca să schimbăm toate chioşcurile din oraş după un model care să îţi spună că ai ajuns în Câmpulung.”, afirma Elena Lasconi, în urmă cu câteva zile.
„Modelul, evident, trebuie să se încadreze cu restul elementelor de mobilier urban permanent, cum ar fi staţiile de aşteptare, a intervenit city-managerul Ioana Marcu. Să existe o gândire şi o viziune unitară şi, în momentul în care te uiţi la unul şi la celălalt, să ştii că fac parte din acelaşi loc.” „Inclusiv indicatoarele stradale. Aşa trebuie să se lege şi brandul de oraş. Avem nevoie să arătăm care este exact identitatea Câmpulungului.”, a mai precizat Elena Lasconi.
Alocarea în bugetul anului 2024 pentru realizarea de spaţii publice tip se cifrează la 80.000 lei.