Patru posturi pentru absolvenţii de studii superioare sunt scoase la concurs în această perioadă la Casa de Cultură „Tudor Muşatescu”. Instituţia face recrutări de personal pentru implementarea proiectului „Poiana Culturală”, prin care, cu ajutorul unei finanţări atrase dintr-un program al Ministerului Culturii, păduricea din spatele Complexului „Ciobănaşul” va fi transformat într-un loc de recreere la spectacole, vizionări de film, ateliere educative ş.a.m.d. Cei aflaţi în căutarea unui loc de muncă trebuie să ştie că job-urile sunt pe perioadă determinată, cât durează derularea iniţiativei culturale a municipalităţii prin intermediul Casei de Cultură „Tudor Muşatescu”. Ce caută managerul Liviu Iana? Patru responsabili în următoarele domenii: Achiziţii şi Juridic, Comunicare, Financiar şi Implementare Culturală.
Responsabil Achiziţii şi Juridic
Procedura internă de recrutare şi selecţie a personalului încadrat pe posturile înfiinţate în afara organigramei Casei de Cultură „Tudor Muşatescu” stabileşte condiţiile în care se vor face cele patru angajări.
În cazul responsabilului Achiziţii şi Juridic, pe lângă condiţiile generale de participare la concurs, se cer studii superioare relevante absolvite cu diplomă de licenţă, experienţă în poziţii similare, experienţă profesională minimă de un an ca jurist (avocat, consilier juridic etc.) şi experienţă în derularea achiziţiilor publice.
Condiţiile specifice, pentru toate cele patru posturi, arată astfel: cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excell, Power Point); cunoştinţe de tehnoredactare, programe specifice de prelucrare foto; o limbă străină de circulaţie internaţională scris/citit/vorbit nivel avansat; competenţe de lucru în mediul online; cunoaşterea politicilor şi practicilor de relaţii publice în domeniul cultural; capacitate de gestionare a timpului şi de încadrare în termenele limită stabilite, bună capacitate de organizare şi stabilire a priorităţilor, seriozitate, rigurozitate, integritate.
Ce responsabilităţi şi sarcini are acesta în cadrul proiectului? Realizează achiziţia resurselor necesare implementării; prin asigurarea balanţei cost-eficienţă, se asigură că preţul achiziţiilor realizate prin proiect reflectă în mod echilibrat utilitatea bunurilor şi a serviciilor achiziţionate, pentru a produce impactul urmărit prin intervenţie; va urmări, respecta şi actualiza planul de achiziţii, respectând legislaţia în vigoare, va realiza plăţile şi contractele.
Concursul se va ţine la sediul Casei de Cultură „Tudor Muşatescu”, la etajul 2 al Clubului ARO. Interviul este programat pe 1 februarie 2023, ora 11.00, şi va putea fi susţinut doar de candidaţii care au obţinut minimum 60 de puncte dintr-un maxim de 100 de puncte la selecţia de dosare.
Calendarul de concurs:
- 26 ianuarie 2023: Depunerea dosarelor candidaţilor;
- 27 ianuarie 2023: Selecţia dosarelor;
- 27 ianuarie 2023: Afişarea rezultatelor selecţiei de dosare;
- 30 ianuarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 31 ianuarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 1 februarie 2023: Interviu;
- 1 februarie 2023: Afişarea rezultatelor interviului;
- 2 februarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 3 februarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 6 februarie 2023: Afişarea rezultatelor finale.
Responsabil Comunicare
Responsabilul Comunicare trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă şi experienţă profesională în Advertising, Marketing, Social-media de minimum un an.
Ce face acesta? Va implementa planul de comunicare, va promova proiectul şi finanţatorul, va păstra legătura cu publicul răspunzând la solicitări / comentarii şi cu mass-media pentru o expunere cât mai mare, va dezvolta conţinutul pentru Facebook, va realiza reclame online, va realiza raportarea comunicării etc.
Interviul se va ţine pe 3 februarie 2023, de la ora 11.00. Intră la această probă doar candidaţii care au obţinut minimum 60 de puncte dintr-un maximum de 100 de puncte la selecţia de dosare.
Calendarul de concurs:
- 26 ianuarie 2023: Depunerea dosarelor candidaţilor;
- 27 ianuarie 2023: Selecţia dosarelor;
- 27 ianuarie 2023: Afişarea rezultatelor selecţiei de dosare;
- 30 ianuarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 31 ianuarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 3 februarie 2023: Interviu;
- 3 februarie 2023: Afişarea rezultatelor interviului;
- 6 februarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 7 februarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 8 februarie 2023: Afişarea rezultatelor finale.
Responsabil Financiar
Responsabilului Financiar i se cer studii superioare în domeniul financiar / economic / bancar absolvite cu diplomă de licenţă, experienţă de lucru în contabilitate / departament financiar; competenţe minime necesare: competenţe de gestiune financiară, abilităţi software specifice activităţii financiar-contabile.
Acesta va asigura coordonarea financiară a proiectului; va planifica resursele materiale şi umane pentru fiecare activitate, se va ocupa de plata taxelor şi impozitelor, va arhiva conform procedurii documentele financiare şi va asigura un flux financiar optim al proiectului; va realiza raportarea financiară şi va ţine legătura cu finanţatorul în chestiuni financiare.
Concursul este programat pe 2 februarie, ora 11.00, cu aceeaşi condiţie: minimum 60 de puncte obţinute la selecţia de dosare din totalul de 100.
Calendarul de concurs:
- 26 ianuarie 2023: Depunerea dosarelor candidaţilor;
- 27 ianuarie 2023: Selecţia dosarelor;
- 27 ianuarie 2023: Afişarea rezultatelor selecţiei de dosare;
- 30 ianuarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 31 ianuarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 2 februarie 2023: Interviu;
- 2 februarie 2023: Afişarea rezultatelor interviului;
- 3 februarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 6 februarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 7 februarie 2023: Afişarea rezultatelor finale.
Responsabil Implementare Culturală
Condiţia de pregătire pentru Responsabilul Implementare Culturală constă în studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, experienţă în sectorul cultural-artistic de minimum un an; competenţe minime necesare: competenţe organizatorice, competenţe de comunicare. El va implementa programul cultural şi va menţine contactul cu toţi artiştii implicaţi, va coordona furnizorii, va participa la evenimente, va sprijini dezvoltarea conceptului fiecărui eveniment, va gestiona şederea artiştilor din Norvegia pe perioada vizitei în România şi va asigura bunul mers al programului cultural şi atragerea cât mai multor participanţi.
Cei care au ţinut la selecţia de dosare minimul de 60 de puncte impus vor susţine interviul, pe 6 februarie 2023, la ora 11.00.
Calendarul de concurs:
- 26 ianuarie 2023: Depunerea dosarelor candidaţilor;
- 27 ianuarie 2023: Selecţia dosarelor;
- 27 ianuarie 2023: Afişarea rezultatelor selecţiei de dosare;
- 30 ianuarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 31 ianuarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 6 februarie 2023: Interviu;
- 6 februarie 2023: Afişarea rezultatelor interviului;
- 7 februarie 2023: Depunerea contestaţiilor;
- 8 februarie 2023: Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor;
- 9 februarie 2023: Afişarea rezultatelor finale.
Dosarele pentru concurs se depun tot la sediul Casei de Cultură „Tudor Muşatescu”, între orele 10.00-16.00, persoană de contact: Ştefan Cojocaru, secretarul comisiei de concurs (telefon 0348413139). Mai multe informaţii găsiţi pe site-ul Primăriei Câmpulung şi al Casei de Cultură „Tudor Muşatescu”.