Primăria duce lipsă de terenuri pentru viitoare proiecte de investiţii. Se ştia acest lucru şi în mandatele anterioare, însă, după ce s-a trecut la cadastrarea proprietăţii municipiului, autorităţile constată că şi terenul public „a intrat la apă”, după ce nişte cetăţeni zeloşi şi-au făcut acte pe el. Până în acest mandat, n-a existat o situaţie a domeniului public întocmită impecabil, tocmai de aceea, de-a lungul anilor, s-au descoperit, ici-colo, terenuri scăpate inventarului Primăriei. Aceasta este situaţia fericită, ca Primăria să descopere că deţine ceva despre care nu ştia. Gravă este cea în care constată „înhăţări” ale pământului statului de către particulari care şi-au făcut cadastru pe proprietatea municipiului.
Prin comparaţie cu administraţia locală, CFR s-a mişcat foarte bine cu cadastrele. A descoperit acest lucru şi primăriţa, în momentul instalării în funcţie, când a ochit un teren din spatele Gării Câmpulung cu intenţia de a-l valorifica în cadrul unei investiţii în agrement pentru locuitorii municipiului. Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, era de acord cu propunerea Elenei Lasconi de a transfera municipiului proprietatea Căilor Ferate, însă ieşirea USR de la guvernare a pus punct planurilor.
„Este un loc în care noi am putea să facem un ştrand. Mie îmi place foarte mult acel loc din spatele Gării, aflat între Gară şi şoseaua de centură. Eu m-am gândit să facem acolo un ştrand pentru oameni. Numai că este cadastrat de CFR. Când era Cătălin Drulă ministru al Transporturilor, am fost la el ca să vorbesc despre acest lucru. Şi să încercăm să facem şi Gara şi toată zona de acolo şi să ne cedeze nouă acel teren. Dar, între timp, s-au schimbat, căci PSD a făcut treabă bună cu PNL şi PNL cu PSD.”, a afirmat Elena Lasconi la postul Clar TV.
Acelaşi regim s-ar putea să-l aibă şi terenul amplasat între Şoseaua Naţională şi calea ferată, mai sus de fostul Liceu Minier, până la barieră, pe care un câmpulungean îl vrea fructificat pentru o pistă de biciclete sau alt proiect de acest gen. „Veţi lua în calcul să amenajăm această zonă, astfel încât să schimbăm în bine şi partea noastră din Sudul oraşului?”, a întrebat-o omul pe Elena Lasconi. „Pentru terenul dintre drum şi calea ferată, obţinerea avizului poate să dureze şi un an. Poţi să aştepţi un an. Şi s-ar putea să nu fie pe domeniul public, ci să fie al lor.”, este contextul în care Elena Lasconi a dat exemplul investiţiei planificate în spatele Gării, pe un teren al CFR-ului, în situaţia în care compania ar fi fost dispusă să-l transfere Câmpulungului. „E.M.”