21/04/2025

Postul de arhitect şef al Primăriei Câmpulung a fost scos din nou la concurs

În această vară, se încearcă din nou ocuparea postului de arhitect şef al Primăriei Câmpulung, după un eşec înregistrat la precedenta tentativă de recrutare, eşec având la bază lipsa unui document obligatoriu din mapele candidaţilor. Aspiranţii la poziţia din fruntea Direcţiei Tehnice nu au avut certificatul R.U.R. – Registrul Urbaniştilor din România, carenţă despre care am înţeles că a fost remediată. Aşadar, sunt şanse să se producă angajarea dorită, în urma concursului programat să se desfăşoare după următorul calendar: perioada de depunere a dosarelor: 12 iulie – 2 august 2021; perioada selecţiei dosarelor: 3 – 9 august 2021; proba scrisă: 12 august 2021, ora 11.00; proba interviului: în cel mult 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Ce condiţii trebuie să îndeplinească participanţii

Condiţiile care se cer persoanelor interesate de postul de arhitect şef, clasa I, grad profesional II, la Direcţia Tehnică, Urbanism şi Situaţii de Urgenţă, sunt următoarele: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat sau de conductor arhitect, precum şi de inginer în domeniul construcţiilor sau inginer cu specialitatea inginerie economică în construcţii, absolvenţi ai cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcțiilor; minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Prin derogare de la prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, în situaţia în care la concurs nu se prezintă persoane care să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor, se pot stabili condiţii pentru a permite participarea la concurs şi a persoanelor care îndeplinesc condiţiile de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei de arhitect-şef de minimum 5 ani.

Ce acte trebuie să conţină dosarul participanţilor

Pentru concurs, dosarul va cuprinde următoarele documente: formularul de înscriere, care există pe site-ul Primăriei Câmpulung; curriculum vitae, modelul comun european; copia actului de identitate; copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări; copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate; copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei; copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; cazierul judiciar; declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează cu menţiunea “ADMIS” sau “RESPINS”, însoţită de motivul respingerii dosarului, la sediul Primăriei Municipiului Câmpulung. Probele de concurs “SCRIS” şi “INTERVIU” se notează cu puncte de la 1 la 100. Punctajul necesar pentru promovarea fiecărei probe este de minim 70 puncte. Salariul brut al arhitectului şef este de 10.070 lei.

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!