Sunt implicate şi trei administraţii din Muscel: Aninoasa, Berevoeşti şi Cetăţeni
Noua conducere a Prefecturii Argeş şi-a început activitatea cu semnarea Protocolului privind implementarea serviciilor comunitare integrate necesare excluziunii sociale şi combaterii sărăciei, în cadrul Proiectului „Crearea şi implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei şi excluziunii sociale”. Acest proiect este implementat de Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale în parteneriat cu Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării.
Semnat luni, pe 10 februarie, Protocolul are ca semnatari instituţii judeţene cu atribuţii în domeniul social, educaţie şi sănătate, care pot contribui la buna implementare a mecanismului de colaborare: Instituţia Prefectului, Direcţia Judeţeană de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Agenţia Judeţeană de Plăţi şi Inspecţie Socială, Direcţia de Sănătate Publică, Inspectoratul Şcolar, Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională şi autorităţile administraţiei publice locale selectate din judeţ şi care au acceptat implicarea în cadrul proiectului, respectiv Primăriile comunelor Aninoasa, Berevoeşti, Cetăţeni şi Mălureni. Proiectul urmăreşte creşterea incluziunii sociale şi reducerea sărăciei în zonele cele mai marginalizate prin creşterea capacităţii serviciilor publice locale de asistenţă socială din 132 de comunităţi rurale şi 7 comunităţi mic urbane în utilizarea unor practici bazate pe abordarea integrată, care să răspundă real problemelor cu care se confruntă persoanele care trăiesc în sărăcie. Prin intermediul proiectului se urmăreşte acordarea serviciilor comunitare (servicii sociale, servicii de asistenţă medicală comunitară, servicii educaţionale) în mod integrat, cu beneficii de asistenţă socială şi alte forme de sprijin material şi financiar, în vederea reducerii sărăciei şi excluziunii sociale într-un mod eficient şi sustenabil. “E.M.”