2.3 C
Campulung Muscel
11/12/2024

Podul de la Apa Sărată va fi demolat

Pentru reabilitarea celor două poduri, de pe strada General Iosif Teodorescu şi de pe Şoseaua Naţională, DN 73, km 45+0,30, Câmpulungul a depus la Ministerul Dezvoltării cereri pentru alocarea de fonduri prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală. Din păcate, solicitarea pentru ajutorul demarării proiectelor a fost aprobată doar pentru unul dintre ele.

Anunţul de licitaţie, pentru repararea celor două treceri peste Râul Târgului, a fost lansat pe SEAP de Primăria Câmpulung, în iunie, anul acesta, iar procedura de selecţie a durat până pe 17 august 2017, când lucrările au fost atribuite după criteriul „preţului cel mai scăzut”. 

Încă de la lansarea licitaţiei s-a specificat că lucrarea poate fi împărţită în două loturi. Lotul 1, reabilitarea podului de pe Şoseaua Naţională, şi Lotul 2, a celui de pe strada General Iosif Teodorescu, cu o valoare totală estimată la 2.862.550 lei, fără TVA. Şi aşa a şi fost atribuită. 

Podul de pe Şoseaua Naţională va fi demolat de o firmă din Stoeneşti

Podul de pe Şoseaua Naţională va fi consolidat de firma din Stoeneşti, Group Concif SRL, pentru 620.914,01 lei, fără TVA, faţă de 905.730 lei, fără TVA, cât fusese estimat de proiectant.

Reabilitarea acestuia va consta în execuţia lucrărilor de demolare a podului existent şi execuţia unui pod nou, cu suprastructură alcătuită dintr-un tablier, simplu rezemat, cu grinzi prefabricate şi infrastructură din două culei înecate, de tip cadru, cu banchetă rezemată pe coloane forate, tip Benetto, cu diametrul de 1,08 metri. Cel care a întocmit proiectul a alocat patru sume, pentru lucrări de amenajare a terenului; lucrări de amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială; o valoare aferentă investiţiei de bază; şi alta aferentă organizării de şantier – lucrări de construcţii.

La trecerea din Tabaci va lucra o firmă din Piteşti

Construcţia peste Râul Târgului, care leagă Bulevardul Ion Mihalache de strada General Iosif Teodorescu, va fi refăcută de o firmă din Piteşti. G&M Road Building Engineering SRL îl va repara pentru suma de 1.699.087,57 lei, fără TVA, faţă de 1.956.820 lei, fără TVA, cât a fost aproximat de cel care a întocmit documentaţia.

Pentru îmbunătăţirea condiţiilor de trafic auto şi pietonal, podului din Tabaci i se va demola tablierului monolit, cu grinzi Gerber (deschiderile D3, D4 şi D5); dar şi a fâşiilor cu goluri afectate de infiltraţii ale dalelor din deschiderile D1 şi D2; i se vor reface banchetele; i se vor consolida/repara elevaţiile infrastructurii; i se vor executa suprastructuri noi, alcătuite din tabliere cu grinzi prefabricate din beton. Ca şi precedentul pod, şi acesta a avut planificate cheltuieli pentru lucrări de amenajarea terenului; lucrări de amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială; pentru investiţia de bază; pentru organizarea de şantier-lucrări de construcţii; dar, în acest caz, şi pentru asigurarea utilităţilor.

Conform contractului, termenul de finalizare, în cazul ambelor loturi, este de opt luni de la data atribuirii contractului sau emiterea ordinelor de începere a lucrărilor. „E.M.”

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!