Iată de ce atâta grabă de a pune mâna pe brandul Câmpulungului timp de 30 de ani
S-a spulberat misterul grabei asociaţiei organizatoare a Festivalului Rock “Posada” de a pune mâna pe brandul care, timp de 30 de ani, a aparţinut Câmpulungului. Bogdan Trâmbaciu, care nu este în Asociaţia “Rock Culture”, dar care a stat de-a dreapta naşului Călin Andrei pe la conferinţele de presă, în cadrul cărora era prezentat evenimentul, a făcut rost de bani pentru ediţia aniversară. Nu poate fi o coincidenţă faptul că Ministerul Culturii, instituţie în care Trâmbaciu jr. ocupă o funcţie de director, a aprobat o alocare financiară de 200.000 lei (2 miliarde de lei vechi) pentru “Posada” 2016. Dacă fondurile au fost obţinute cu atâta uşurinţă de la instituţia care deţine, de vreo 13 ani, Casa de Cultură “Tudor Muşatescu”, n-am înţeles de ce, de atâta amar de vreme, nu s-a asigurat finanţarea necesară continuării şi încheierii renovării unui monument istoric. Iar pentru o manifestare precum festivalul rock, pe a cărui scenă performează domnul director Trâmbaciu, s-au găsit 2 miliarde. Suma n-ar fi suficientă, urmând să fie completată cu sponsorizări şi, fireşte, banii de la bugetul local. Reamintim că, pe 11 februarie 2016, figurează cererea depusă la O.S.I.M. de Asociaţia „Rock Culture”, la nici două săptămâni de la şedinţa AGA din 27 ianuarie 2016 a Asociaţiei „Salvaţi Câmpulungul şi Muscelul”, când s-a discutat, într-un cadru privat, despre renaşterea evenimentului. “Rock Culture” s-a asigurat că obţine brandul şi festivalul, ca să poată scoate, cu ajutorul lui Trâmbaciu, finanţarea de la instituţia angajatoare a acestuia.