Comuna Stoeneşti este asfaltată în proporţie de 80%, iar pe uliţele şi drumurile comunale care au fost afectate de ploi şi unde nu se afla deocamdată covor asfaltic şi anume pe o lungime de aproximativ 5 kilometri, conducerea administraţiei locale a decis să intervină turnând piatră de calcar. „Am aprovizionat calcar de la Holcim, în jur de 600 de tone, şi am pietruit uliţele şi drumurile comunale care nu au fost asfaltate, dar asta în mică măsură, deoarece în comună, în proporţie de 80%, am asfalt atât pe drumurile comunale, cât şi pe uliţe şi unde nu avem asfaltat am pietruit.”, ne-a declarat primarul Ion Paul Marin. Două mari proiecte de viitor vor mai avea loc în Stoeneşti, unul dintre acestea este modernizarea reţelei de apă potabilă şi canalizare, iar cel de-al doilea şi care este şi cel mai important, reabilitarea şi extinderea şcolii Generale cu clasele I-VIII din satul Bădeni. „Avem două mari proiecte de viitor, este vorba de modernizarea reţelei de apă şi canalizare, iar cel de-al doilea, reabilitarea şi extinderea şcolii Generale din satul Bădeni. Acestea sunt două proiecte care sunt cele mai importante la ordinea zilei şi, dacă reuşim să le băgăm la finanţare, ar fi un lucru bun şi cam asta ar mai trebui în comuna Stoeneşti.”, ne-a spus primarul comunei Ion Paul Marin. După ce au fost asfaltate drumuri importante din comună, precum cel din satul Piatra, Lunca Gârtii ar fi următorul în programul administraţiei locale. Acest tronson este extrem de important, pentru că scurtează drumurile spre Braşov şi Târgovişte, iar, de câte ori circulaţia pe DN 73 este blocată, acesta este rezerva. Deocamdată, nu a cunoscut culoarea asfaltului şi este pietruit pe o suprafaţă de 2,5 kilometri.
Articolul precedent
Articolul următor