În comuna Mioarele, unul dintre cele mai importante proiecte derulate prin Programul „Anghel Saligny” este modernizarea drumului comunal DC 36m care leagă satele Măţău de Suslăneşti şi care are o lungime de aproximativ 4 kilometri. Acest drum devenise imposibil de traversat din cauza surpărilor şi denivelărilor apărute de-a lungul timpului, iar locuitorii care doreau să ajungă în centrul comunei erau nevoiţi să ocolească aproximativ 50 de kilometri, ceea ce crea disconfort şi întârzieri.
Pentru a rezolva această problemă, au fost demarate lucrările de modernizare a sectorului de drum afectat. Recent, a fost finalizată turnarea covorului asfaltic pe întreaga suprafaţă a drumului. Constructorul responsabil de implementarea acestui proiect, Group Concif SRL, căruia i-a fost atribuit contractul in valoare de 6.244.291,89 lei (cu TVA), are acum sarcina de a finaliza rigolele şi şanţurile betonate pentru scurgerea apelor pluviale. Acum, potrivit actualului primar, Gheorghe Şucu, accesul cetăţenilor între satele Măţău şi Suslăneşti se va putea face în doar 5-10 minute.
Drumul va avea următoarele caracteristici: platformă drum= 5 m; parte carosabilă= 4m; acostamente 2 x 0,50 m. Podețe pentru asigurarea curgerii apelor pluviale și eventual din izvoarele ce se regăsesc pe parcursul traseului drumului s-au proiectat: • 1 podeț dalat P2, L = 6 m; • 1 podeț tubular Ø1000mm, L=10 m; • 1 podeț tubular Ø1000mm, L=9 m; • 5 podețe tubulare Ø1000mm, L=8 m; • 1 podeț tubular Ø1000mm, L= 7m; Rigole pereate – şanţuri secţiune trapezoidala, L = 7500 m, pereate cu un strat de beton de ciment C30/37 în grosime de 10cm aşternut pe nisip pilonat. Siguranța circulației: • Parapet metalic semigreu L = 12 m (la podeţ tip P2); • Borne kilometrice – 3buc; • Indicatoare de circulație – 22 buc., (17 bucăţi: curbă periculoasă, 3 bucăţi: oprire, 2 bucăţi: succesiune de curbe) care să menționeze greutatea maximă admisă corespunzătoare clasei de trafic și indicatoare de circulație conform STAS 1848 – 1; • Marcaje rutiere – 5 km.
R.A.Ș.