19.1 C
Campulung Muscel
19/06/2024

Firma lui Sorinel Răuţoiu, Group Concif, înscrisă la licitaţia pentru asfaltarea drumurilor Peste Coastă şi Leculeşti, o lucrare de peste 3 milioane de lei

Omul de afaceri Sorinel Răuţoiu luptă cu doi constructori argeşeni redutabili pentru contractul de asfaltare aflat în licitaţie la Poienarii de Muscel. Comisia de evaluare nu are de analizat decât două oferte primite până la data limită de înscriere, 29 aprilie 2024. Autorităţile locale din comuna musceleană plănuiesc să pună la punct condiţia de circulaţie a drumurilor locale Peste Coastă şi Leculeşti, cu o lungime propusă pentru reabilitare de 2.188 metri. Lucrarea este estimată la peste 3 milioane de lei, finanţarea fiind asigurată prin Programul „Anghel Saligny”.

  • Două oferte dintre care va fi aleasă cea care conţine cel mai bun raport calitate – preţ  

Procedura de achiziţie a serviciilor asfaltatorului a debutat pe 11 aprilie 2024, celor interesaţi de valoarea de pornire a licitaţie, de 3.046.910,64 lei, fiindu-le acordat un răgaz de trei săptămâni pentru pregătirea documentaţiei şi înscriere. Au depus oferte o firmă musceleană, participantă fără vreun asociat ori subcontractant, şi asocierea formată din două societăţi argeşene foarte cunoscute graţie lucrărilor prestate pentru primăriile din judeţ şi nu numai.

Concurenţa la licitaţia de la Poienarii de Muscel arată astfel: firma lui Sorinel Răuţoiu, Group Concif SRL, din satul Bădeni, comuna Stoeneşti, înscrisă ca ofertant unic, şi asocierea formată din firmele piteştene General Trust Argeş SRL, reprezentată prin Aurel Stanciu, şi Valah Construct Grup SRL, reprezentant Viorel Olteanu.

Reluăm câteva referinţe despre lucrarea care va demara, cel mai probabil, în acest an. Amplasamentul intervenţiilor propuse este situat în intravilanul comunei Poienarii de Muscel. Drumul Peste Coastă măsoară 1,267 km, iar Leculeşti, 941 m. Cele două căi de acces deservesc locuitorii din zonă sau asigură accesul către obiective de interes economic ori către terenurile agricole din zonă. Traficul preponderent este cel de reședinţă, fiind circulate întâmplător de vehicule cu sarcina mai mare de 3,5 tone sau vehicule limitate la osia standard 11,5 tone.

Conform proiectului tehnic sunt necesare următoarele categorii de lucrări. În privinţa terasamentelor, se vor executa: săpături la şanţuri, umpluturi la drum şi acostamente şi finisări de taluzuri. În cazul drumului se vor executa: aşternerea şi compactarea, plus completarea stratului de fundaţie inferior din balast, de 5 cm, peste fundaţia existentă scarificată şi reprofilată; aşternerea şi compactarea stratului de fundaţie superior din piatră spartă de 12 cm; amorsarea; aşternerea stratului de legătură din beton asfaltic BADPC22.4 în grosime de 6 cm; aşternerea îmbrăcămintei asfaltice din beton asfaltic BAPC 16 de 4 cm; executarea marcajelor rutiere longitudinale; şanţuri pereate, cu o lungime de 1.340 metri; rigolă carosabilă acoperită, cu o lungime de 39,5 metri; rigolă triunghiulară, cu o lungime de 555 metri; două podeţe tubulare DN 600 mm, cu o lungime de 6 m.

Fazele de execuţie a acestor lucrări sunt: lucrări pregătitoare, executarea fundaţiei podeţului, montarea tubului prefabricat, executarea timpanelor (betoane, cofraje, armături), hidroizolaţie. Termenul de execuţie a lucrărilor este de cinci luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!