09/11/2024

Posturile de şef de birou din cadrul Spitalului Câmpulung au fost desfiinţate

Spitalul Municipal Câmpulung a fost obligat să „taie” posturile şefilor de birouri, ca efect al ordonanţei de Guvern care a impus „uşurarea” cu 10% a grilelor de personal ale instituţiilor publice. Directoarea Petrina Florea a anunţat, la jumătatea lunii decembrie, intenţia de conformare prevederilor Legii nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, care, în cazul Primăriei, de exemplu, a însemnat renunţarea la 24 de locuri de muncă vacante (15 la Primărie, 8 la ADP, 1 la Muzeu). Unitatea medicală a eliminat din schemă posturile de şef de birou. Odată cu această modificare importantă supusă votului Consiliului Local la dezbaterea de aseară, s-au produs şi alte actualizări ale statului de funcţii, mai cu seamă că era nevoie să li se facă loc celor 21 de medici rezidenţi, pe care Spitalul Câmpulung îi aşteaptă să-şi înceapă activitatea în municipiul nostru.

  • Secţiile şi compartimentele în care sunt repartizaţi cei 21 de medici rezidenţi

La şedinţa Consiliului Local de joi, 28 decembrie 2023, aleşii au aprobat statul de funcţii şi organigrama Spitalului Câmpulung adaptate propunerilor înaintate de instituţia de sănătate publică.

-În urma promovării concursurilor de rezidenţiat din sesiunea noiembrie 2023, 21 de rezidenţi au fost repartizaţi la Spitalul Municipal Câmpulung. Pentru primirea acestora, statul de funcţii s-a suplimentat cu 18 posturi destinate medicilor rezidenţi, anul I, iar 3 posturi de medici specialişti s-au transformat în medici rezidenţi, anul I, astfel:

  • Secţia Chirurgie Generală se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Compartimentul Chirurgie Plastică se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Secţia Medicină Internă se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I, şi un post de medic specialist se transformă în medic rezident, anul I;
  • Compartimentul Diabet Zaharat şi Nutritiv: un post de medic specialist se transformă în medic rezident, anul I;
  • Compartimentul Endocrinologie se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Secţia Pediatrie se suplimentează cu două posturi de medici rezidenţi, anul I;
  • Secţia Neonatologie se suplimentează cu două posturi de medici rezidenţi, anul I;
  • Secţia Cardiologie se suplimentează cu două posturi de medici rezidenţi, anul I;
  • Secţia Obstetrică-Ginecologie se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Secţia ATI se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Compartimentul Psihiatrie se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Compartimentul Oftalmologie se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • CPU se suplimentează cu două posturi de medici rezidenţi, anul I;
  • Laborator Radiologie şi Imagistică Medicală se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Laboratorul Recuperare Medicală şi Balneologie se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I;
  • Cabinetul Medicina Muncii se suplimentează cu un post de medic rezident, anul I.
  • Birourile rămase fără şefi au devenit compartimente

Alte modificări propuse de conducerea Spitalului, aprobate de Consiliul Local:

-Secţia Oncologie s-a suplimentat cu două posturi: un post de asistent şef şi un post de medic şef;

-Secţia ATI: un post medic specialist s-a transformat în medic primar.

Conform Legii nr.296/2023 – punctate în deschiderea articolului – şi O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, posturile de şef de birou au fost desfiinţate:

-Postul de şef al Biroului Aprovizionare se desfiinţează şi se transformă în funcţie de execuţie, respectiv economist IA;

-Serviciului Financiar-Contabilitate, cu 6 posturi, din care 5 posturi de execuţie şi un post de conducere, se completează cu posturile din cadrul Biroului Aprovizionare, Transport şi cu un post de arhivar din cadrul Serviciului de Evaluare şi Statistică Medicală. Astfel, va fi compus din: 11 posturi, din care 10 posturi de execuţie şi un post de conducere şi se va numi Serviciul Financiar-Contabilitate, Aprovizionare, Transport şi Arhivă, care va rămâne în subordinea Directorului Financiar-Contabil;

-Serviciul Managementul Calităţii Serviciilor de Sănătate s-a transformat în compartiment şi va avea următoarea componenţă: postul de şef al Serviciului (vacant) se transformă în referent de specialitate 1, un post de referent debutant (vacant), un post (vacant) de medic, un post de consilier de specialitate, 1 post de referent de specialitate. Compartimentul Managementul Calităţii Serviciilor de Sănătate rămâne în subordinea managerului;

-Postul de şef al Biroului RUNOS se transformă în post de execuţie, respectiv economist IA, iar Biroul RUNOS se transformă în Compartimentul RUNOS, care va rămâne în subordinea managerului;

-Postul de şef al Biroului Achiziţii Publice – Contractare se transformă în post de execuţie, respectiv inginer IA; Biroul Achiziţii Publice – Contractare se transformă în compartiment şi îşi va menţine cele 3 posturi şi va trece în subordinea managerului;

-Serviciul Evaluare şi Statistica Medicală rămâne cu 15 posturi, din care un post de conducere şi 14 posturi de execuţie şi va trece în subordinea managerului;

-Postul de şef al Biroului Informatică se transformă în post de execuţie, respectiv economist IA; Biroul Informatică se transformă în Compartimentul Informatică şi îşi păstrează structura de 3 posturi. Compartimentul Informatică rămâne în subordinea managerului;

-Compartimentul de Audit rămâne cu cele 2 posturi de Auditor IA, din care unul având atribuții de şef de compartiment – neremunerate; Compartimentul Audit va rămâne în subordinea managerului;

-Compartimentul Tehnic rămâne cu aceeaşi structură, în subordinea managerului;

-Compartimentul Juridic rămâne cu aceeaşi structură, în subordinea managerului;

-Postul de şef al Biroului Administrativ se transformă în post de şef al Serviciului Administrativ, Muncitori; Biroul Administrativ se transformă în Serviciul Administrativ, Muncitori şi va avea în componenţă: un post de conducere – inginer IA şi 54 posturi de execuţie: 1 post de referent de specialitate IS; 1 post de magazioner; 8 posturi de muncitori calificaţi la Compartimentul Bloc alimentar; 44 de posturi la Compartimentul muncitori, alcătuit din: 4 posturi de muncitori calificaţi la centrala termică; 14 posturi de muncitori calificaţi la întreţinere clădiri; 1 post de muncitor calificat la lenjerie; 5 posturi de muncitori calificaţi la lift; 4 posturi de muncitori calificaţi la centrala telefonică; 1 post de muncitor calificat la garderobă; 1 post de muncitor calificat la curăţenie administraţie; 1 post de muncitor calificat la oxigen; 6 posturi de portari – personal deservire poartă; 7 posturi de spălătorese la spălătorie.

-Postul de infirmieră s-a mutat din cadrul Secţiei de Neonatologie în cadrul Secţiei Oncologie Medicală.

Pe fondul modificărilor legislative, s-a impus actualizarea Regulamentului de Organizare şi Funcționare a Spitalului Municipal Câmpulung, printr-un act adiţional.

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!