3.5 C
Campulung Muscel
23/02/2024

Precizări de la Kaufland

Ca urmare a articolului „O rucăreancă se simte marginalizată şi înjosită de cea care trebuie să-i lase pliantul cu ofertele de la Kaufland”, din data de 4 ianuarie, Kaufland România transmite clarificări şi solicită publicarea dreptului la replică, după cum urmează:

Vă comunicăm pe această cale punctul de vedere al companiei. Apreciem interesul clientei faţă de revista Kaufland. Persoanele responsabile de distribuţia revistei cunosc situaţia şi au încercat de fiecare dată să găsească o modalitate de a răspunde prompt nevoilor clientei. În urma verificărilor din teren, vă asigurăm că este vorba de o situaţie excepţională, determinată de aspecte logistice a căror clarificare va fi reluată în perioada imediat următoare, direct cu clienta.
Reamintim clienţilor că pentru orice nemulţumire se pot adresa angajaţilor companiei fie direct în magazin, la Biroul de Informaţii, fie prin intermediul Centrului de Relaţii Clienţi la numărul de telefon 0800 080 888, apelabil gratuit (număr apelabil doar din reţelele Vodafone, Orange, Telekom, Upc România şi RCS&RDS), de luni până vineri, în intervalul orar 8.00 – 20.00, iar sâmbăta, în intervalul 8.00 – 17.00, sau în scris accesând www.kaufland.ro/contact.”

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!