În curând, va deveni funcţională aplicaţia e-muscel, pe care cetăţenii o pot accesa pentru a sesiza diverse nemulţumiri a căror remediere ţine de Primărie şi instituţiile subordonate. Primăriţa Elena Lasconi spunea că va putea să vadă în timp real cine a preluat-o şi în cât timp s-a rezolvat. Chiar şi ea recunoaşte că nu va fi bine pentru autorităţi în momentul în care se vor rostogoli sesizările câmpulungenilor, la halul în care se prezintă oraşul. „Dar, la început, încerc să filtrez măcar lucrurile importante: groapă, lipsa unui bec, etc. Aşa sunt multe. Eu mă uit pe traseul meu şi nu văd nicio bordură care să fie în regulă. Toate sunt ciobite… totul este rău!”, anticipează Elena Lasconi că aplicaţia va fi alimentată fără pauză de reclamaţiile oamenilor.
Potrivit acesteia, posesorii de telefoane inteligente deja pot descărca aplicaţia prin intermediul căreia li se vor adresa autorităţilor cu ce-i doare. „Sper să nu mai avem situaţii de genul celor pe care le am acum. Vin oamenii şi-mi spun: „Am scris în noiembrie şi n-am primit răspuns.” Eu am depistat, în multe situaţii, cine n-a dat răspuns şi i-am pus să dea notă explicativă de ce n-au dat răspuns. Mie nu mi se pare normal să nu dai un răspuns, fie el unul neutru, căci, poate, nu poţi să rezolvi pe loc. De exemplu, vine cineva şi spune că are probleme în locuinţă… infiltraţii. Nu poţi să le rezolvi atunci, pentru că trebuie să iei firmă, să te duci acolo să evaluezi, să vezi care este situaţia, să faci un deviz, să contractezi executantul şi să te apuci să repari. Dar măcar în cele 30 de zile poţi să-i dai un răspuns civilizat. Dar s-a întâmplat să nu-l dea.”, a mai spus şefa Executivului. M.B.