Elena Lasconi are veşti bune pentru solicitanţii de servicii oferite de Primărie, care vor să fie scutiţi de cozi şi timp pierdut în aşteptarea unui document. Autorităţile locale pregătesc un program-pilot pentru eliberarea certificatului fiscal pe loc. Şi nu este singura măsură cu care primăriţa le închide gura contestatarilor ei, care reclamă o aşa-zisă încălcare a unui angajament electoral privitor la digitalizarea activităţii Primăriei.
Digitalizarea a început cu domeniul căruia i se adresează cetăţeanul când intră în instituţie. La Registratură, unde se primesc adresele, petiţiile, sesizările câmpulungenilor, digitalizarea a fost pusă în practică. Graţie introducerii cererilor oamenilor în sistem digital, primăriţa poate urmări câtor petenţi li s-a răspuns şi faţă de câţi Primăria are „restanţe” în oferirea informaţiilor dorite. Funcţionarul public, căruia îi revine obligaţia furnizării răspunsului, în funcţie de natura cererii, primeşte o atenţionare cu numărul de zile rămas în care trebuie să se achite de sarcină faţă de petent. Claudiu VIŞAN