16.5 C
Campulung Muscel
07/10/2024

Număr unic local, 311, pentru problemele câmpulungenilor

Chit că pare „science fiction” la prima auzire a planurilor primarului în funcţie, dacă se doreşte cu adevărat, n-ar fi imposibil de realizat. Şi anume un număr unic, 311, care să reunească toate instituţiile de intervenţie, companiile de utilităţi şi serviciile Primăriei cu atribuţii legate de infrastructura rutieră şi de utilităţi şi nu numai. Programul pe care Elena Lasconi vrea să-l implementeze la Câmpulung, în aplicarea conceptului de smart city, ar fi unic în ţară. Softul respectiv constă, în esenţă, într-un sistem integrat de suport, care va conecta: Dispeceratul, Poliţia Locală, Departamentele Taxe şi Impozite, Urbanism, Registratură, Avize şi Autorizaţii, Registrul Agricol. 

La conferinţa de presă, primăriţa a adăugat societăţile de gaz şi iluminat. Cărora li s-ar putea alătura şi Edilul, dată fiind frecvenţa avariilor la reţeaua de apă, mai reclamată decât întreruperea furnizării curentului electric. „Câmpulungeanul, dacă vede câinele, groapa, becul lipsă, nu are curent, nu are gaz, s-a întâmplat ceva, sună la 311, unde există un dispecerat care grupează toate instituţiile, Poliţie, Enel, Engie, CEZ, ADP, Edilul. În momentul în care sună, operatorul poate să vadă o grămadă de date despre acea persoană. Dacă are datorii la taxe şi impozite, are probleme cu urbanismul, este un scandalagiu de fel. Câmpulungeanul care sună poate să verifice în timp real cine a preluat problema şi în cât timp s-a rezolvat. Noi, la Primărie, putem să vedem pe o hartă, pe care problemele sunt pe mai multe culori, cine le-a preluat şi în cât timp le-a rezolvat. Nu mai pot să se ascundă după deget.”, a explicat primarul Lasconi cum va funcţiona viitorul număr unic local.

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!