04/10/2024

Conteh Barengott câştigă, la Albeştii de Muscel, un supliment la contractele de proiectare şi asfaltare a două uliţe

Constructorul Bulevardului „Pardon” îşi face de lucru prin Muscel, până când primeşte de la Liviu Ţâroiu permisiunea să atace „frontul de lucru”. Asta se va întâmpla, mai mult ca sigur, după alegeri, căci primarul nu riscă să-şi supere votanţii cu şantierul lent al familiei Răuţoiu, recunoscută pentru încetineala lucrărilor şi disconfortul produs prin mocăiala enervantă. Până atunci, sunt bune şi „mărunţişurile” obţinute de la primarii din mediul rural, aşa cum sunt cele două contracte încredinţate direct, pe 24 iulie, de primarul Manta. De data aceasta, prestaţiile debutantei Conteh Barengott – prin comparaţie cu veteranele familiei, Ratelen Construct şi Group Concif – constau în servicii de proiectare tehnică de drumuri comunale, săteşti sau uliţe cu o lungime de sub 350 metri liniari. Munca SRL-ului înregistrat în Târgovişte, care trece de la sapă la mapă, înseamnă întocmirea proiectului tehnic, a studiului geotehnic, expertizei, caietelor de sarcini, etc. 

Prima lucrare de proiectare este pentru Uliţa Ene Ion şi costă Primăria Albeştii de Muscel 12.495 lei, iar a doua, pentru Uliţa Calea Târgului, la preţul de 13.685 lei. Cele două uliţe au mai făcut obiectul unor contracte pe care Cătălin Manta i le-a atribuit direct firmei lui Răuţoiu în luna mai a acestui an. Ambele achiziţii, pentru Uliţa Calea Târgului şi Uliţa Ene Ion, încheiate pe 14 mai, au inclus, de la acel moment, etapa proiectării, după cum v-am informat la timpul respectiv. Împrospătăm informaţiile legate de relaţiile contractuale parafate la jumătatea lunii mai, când Conteh Barengott a obţinut lucrările de asfaltare a căilor de acces amintite, execuţia fiind atribuită la pachet cu proiectarea. La 183.747,90 lei s-a cifrat investiţia de reabilitare a Uliţei Calea Târgului, cu o lungime de aproximativ 350 metri liniari, care cuprinde proiectare şi execuţia îmbrăcămintei asfaltice. Sarcinile impuse executantului de autoritatea contractantă contau în: 1.Servicii de proiectare – Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Caiete de Sarcini şi asistenţa tehnică pe parcursul execuţiei lucrărilor; 2.Execuţia lucrărilor pentru îmbrăcămintea asfaltică a drumului, astfel: balast – 15 cm; piatră spartă – 12 cm; strat BAPC16 (beton asfaltic cu pietriş concasat) – 7 cm; 3.Execuţia lucrărilor la şanţ de pământ (o singură parte); 4.Execuţia unui podeţ tubular. Nu sunt incluse lucrări pentru accese la proprietăţi sau platforme de beton.” 

Al doilea angajament de lucru, primit tot pe 14 mai, de Conteh Barengott, priveşte proiectarea şi execuţia modernizării uliţei Ene Ion, cu o lungime de aproape 300 metri liniari. Cerinţele de la firma lui Răuţoiu sunt aceleaşi expuse la precedenta lucrare, cu menţiunea că lucrările de amenajare a şanţurilor de pământ se realizează pe ambele părţi, dar constructorului nu i se impune să facă şi podeţul tubular. Valoarea celei de-a doua asfaltări comandate constructorului din familia Răuţoiu este comparabilă cu  prima, 155.509,20 lei. În completarea celor 339.257,10 lei, care acoperă, conform anunţurilor din SICAP ale autorităţii contractante, şi costurile proiectării, s-a ivit o cheltuială suplimentară de 26.180 lei, în contul aceloraşi prestaţii. “E.M.”

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!