Comandat de PNL, executat de SC Ziarul Evenimentul Muscelean AG SRL, MFC 41190007
Membru al delegaţiei care l-a adus la Câmpulung pe preşedintele PNL, Ludovic Orban, deputatul Dănuţ Bica a lansat câteva comentarii legate de ce-i doare mai tare pe musceleni: starea drumurilor. Şi nu a oricăror drumuri, ci a celor naţionale, care aşteaptă reparaţii capitale. Bica a anunţat că se bate în continuare pentru subiectele specifice Muscelului: „drumul Piteşti – Câmpulung – Braşov, care nu se mai finalizează de atâţia ani, drumul celor trei capitale, Câmpulung – Târgovişte – Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea, depozitul de deşeuri periculoase de pe fosta platformă ARO.” Deputatul liberal a anunţat, la conferinţa de presă, că a avut mai multe intervenţii şi în ceea ce priveşte pericolul urşilor, despre care s-a discutat la întâlnirea cu fermierii.
„Dragnea se comportă ca un om hăituit. Dacă i-aţi fi văzut privirile în scurta şedinţă în care au considerat că este normal să maltrateze Codul penal şi Codul de procedură penală, în Săptămâna Patimilor, v-aţi fi dat seama că este un om care consideră că nu mai are nimic de pierdut şi, probabil, aplică dictonul „După noi, potopul”. România trebuie salvată cât mai repede de „ciuma roşie” şi primul pas în această direcţie îl constituie alegerile programate pe 26 mai. Avem cea mai puternică echipă şi suntem convinşi că vom câştiga. Suntem convinşi că acest popor se va trezi. Primarii – domnul Siegfried Mureşan v-a dat exemplul lui Mircea Hava, de la Alba Iulia -, dar Emil Boc, Ilie Bolojan, primarul Falcă, de la Arad, care este candidat pe lista noastră pentru Parlamentul European, primarul de la Timişoara, Sibiul şi chiar foarte aproape de zona noastră, un primar care nu este PSD şi nu întâmplător nu este primar PSD, primarul Braşovului. De ce acolo se poate şi la noi, nu? Trebuie să facem în aşa fel încât să se poată şi la noi şi acesta este primul pas: 26 mai.”, a precizat parlamentarul PNL.
Întârzierea aprobării bugetului şi-a arătat consecinţele nefaste în teritoriu, având de suferit, în zona noastră, printre multe altele, şi lucrarea pe Drumul Naţional 73 Câmpulung – Braşov. „Proiectul de buget a fost adus în Parlament pe 15 februarie, iar legea spune că acest lucru trebuia să se întâmple pe 15 noiembrie. Eu consider că a fost şi multă parşivenie în această decizie a domnului Dragnea. Jumătate de an s-a dus în detrimentul, în primul rând, al investiţiilor. N-au fost bani, bani pentru investiţii nu vor fi, banii vor fi risipiţi prin aplicarea prevederilor noii legi a salarizării, extrem de prost croită. Nu sunt deloc optimist în ceea ce priveşte realizarea reală a investiţiilor mari, de infrastructură, cu atât mai mult a celor din judeţul Argeş. Judeţul Argeş este unul dintre marii contribuabili, dar prin talentul deosebit şi preţuirea, cu ghilimelele de rigoare, de care se bucură liderii PSD din Argeş, este unul dintre judeţele în care s-a realizat cel mai puţin cu bani de la bugetul naţional.”, a precizat acesta.
Bica l-a atins prin mesajul său şi pe deputatul Mircea Drăghici, care şi-a asumat meritul pentru plombarea, căci n-a fost vorba despre o reparaţie capitală, a drumului Câmpulung – Curtea de Argeş. „Aşa cum şi-a asumat meritele şi cu Gara din Curtea de Argeş. La ceremonia funerară a Majestăţii Sale Regele Mihai, a considerat că a făcut un lucru extraordinar acoperind Gara Regală din Curtea de Argeş cu un mesh, ca să nu se vadă în ce hal a ajuns cea mai frumoasă gară din România. La vremea respectivă, promitea că se va rezolva în câteva luni şi că gara va fi restaurată. Pe cel care are curiozitatea să treacă pe acolo îl apucă plânsul. Mesh-ul a căzut într-un colţ şi arată ca o cârpă care s-a şi rupt. Un cearşaf pus la uscat e prea mult şi bine spus. Dacă promisiunile dânsului legate de acest drum se vor încadra în aceeaşi categorie…” „Îl cârpesc din cinci în cinci kilometri, nu ştiu pe ce criterii, a completat Adrian Miuţescu despre artera de legătură între Câmpulung şi Curtea de Argeş. Dar utilajele nu mai sunt, au fost luate.”, a adăugat acesta. Colegul Bica a fost informat, la o întrebare legată de motivul pentru care DN 73 C nu intră într-o reabilitare completă, că o eventuală reparaţie va fi avută în vedere după demararea lucrărilor la autostrada Sibiu – Piteşti. „De ce se condiţionează una de alta… iar acel drum Târgovişte – Râmnicu Vâlcea ar relansa turismul în Nordul a trei judeţe, Dâmboviţa, Argeş şi Vâlcea.”, a mai spus acesta.
În ceea ce priveşte DN 73 Câmpulung – Braşov, potrivit celui mai recent răspuns primit de la ministrul aflat la al treilea mandat, data de finalizare este decembrie 2020. „Mă îndoiesc că va fi aşa. Viitoarea promisiune o voi comunica.”, susţine, în încheiere, deputatul Bica. “E.M.”