La Staţia de Tratare a Apei Calea Pietroasă, o vană care făcea legătura cu conducta principală de alimentare s-a defectat. Reprezentanţii firmei Edilul CGA au încercat să remedieze avaria în aşa fel încât să fie afectaţi cât mai puţini consumatori. Operaţiunea de schimbare a robinetului gigant s-a făcut miercuri, 17 octombrie, şi, aşa cum a anunţat anterior societatea furnizoare de utilităţi, Edilul CGA, alimentarea cu apă a fost întreruptă în cinci localităţi: Bughea de Sus, Bughea de Jos, Schitu Goleşti, Valea Mare Pravăţ şi în satul Voineşti, din comuna Lereşti.
În schimb, câmpulungenii au fost norocoşi, doar cei care locuiesc la etajele superioare ale blocurilor s-au confruntat cu presiunea scăzută a apei. Chiar dacă afectată era doar o singură vană, pusă pe conducta de apă brută, care vine de pe aducţiune şi intră în Staţia de Tratare Calea Pietroasă, a fost schimbată şi o a doua, cu o vechime considerabilă. Înlocuirea vanelor nu a fost o operaţiune complicată, încheindu-se în două ore, în schimb, procesul de după, de umplere a reţelei, a fost mai greu de controlat, ca totul să fie perfect.
Angajaţii de la Edilul s-au încadrat în termenul orar stabilit, iar la ora 18.00, curgea apă la robinetele din toate comunele din Muscel. „Operaţiunea s-a încadrat în termenul stabilit iniţial, la ora 18.00, toate comunele aveau apă. Am pompat încet, iar o porţiune din cartierul Grui a rămas fără presiune, dar nu mult, iar în Câmpulung a fost apă, poate, pe la etajele superioare să fi fost probleme cu presiunea. Vanele au fost puse pe conductele de apă brută, care vin de pe aducţiune şi intră în Staţia de Tratare Calea Pietroasă. Acolo sunt două, una era cu avarie, din care ţâşnea, şi, dacă tot ne-am apucat de treabă, am schimbat-o şi pe a doua, care avea peste 20 de ani vechime. S-a lucrat foarte repede, în două ore am terminat de pus vanele, dar, cel mai greu a fost cu manevrarea după aceea, când să dăm drumul la apă. Am făcut-o încet, ca să nu producem avarii pe reţele. După mine, a fost totul foarte bine, dar pentru populaţia din comune s-a creat un disconfort, că n-a avut apă. Cel mai rău ne-a încurcat lipsa de comunicare, căci poate terminam mai repede, însă n-a funcţionat reţeaua de telefonie. Toţi oamenii erau pregătiţi să manevreze aerisitoarele şi unii se urcau în maşini şi mergeau de la unii la alţii, la vana cutare, la aerisitorul nu ştiu care, stai, dă-i două ture; se duceau la altul, nu da tu, că a dat celălalt; se duceau la hidrocentrale: vezi, mai deschide o tură; se întorcea la aerisitorul Lereşti: vezi că a deschis…, a fost groaznic. Asta ne-a încurcat destul de mult, în rest ar fi fost mult mai bine.”, ne-a declarat directorul Edilul CGA, Mihai Vasilescu.
Reprezentanţii societăţii Edilul fac în prezent verificări în Câmpulung şi localităţile din Muscel pentru a descoperi eventualele avarii.