11.3 C
Campulung Muscel
19/09/2024

Cinci se bat pentru postul de jurist al Consiliului Local

Aşa cum v-am informat, în această perioadă, la Primăria Câmpulung sunt în derulare două concursuri, pentru ocuparea a tot atâtor posturi vacante. Este vorba despre funcţia, temporar vacantă, de îngrijitor, din cadrul Compartimentului Administrativ, şi cea de consilier juridic, din cadrul Aparatului permanent al Consiliului Local.

Joi, 8 martie, au fost prezentate rezultatele selecţiei dosarelor pentru cele care s-au înscris la examenul pentru îngrijitor. Patru doamne şi-au depus documentele, fiind declarate admise. Toate s-au prezentat vineri, 16 martie, la proba practică şi au primit note de trecere: Steluţa Pîrşan (80 puncte), Alina Petruţa Stănciuloiu (46 puncte), Lăcrămioara Ungureanu (72,66 puncte) şi Iuliana Movileanu (59 puncte). A doua etapă a concursului, interviul, s-a ţinut miercuri, 21 martie, de la ora 11.00, la sediul Primăriei.

Luni, pe 26 martie, începând cu ora 10.00, va începe testarea scrisă a celor cinci aspiranţi pentru scaunul de consilier juridic al Consiliului Local. Le-au fost primite dosarele de înscriere, ca fiind complete, lui Eduard Marius Boeru, Pavel Mugurel Scheaucu, Mădălinei Graţiela Ungureanu, Greti Constantina Viţelaru şi Mihaelei Cătălina Vlad.

Locul este liber de la începutul anului, când fosta angajată, Irina Vrânceanu, a „capitulat” după un an de colaborare cu instituţia, chiar dacă era retribuită cu 3.837 lei.

După Paşti, alte concursuri la Primărie

Alte două posturi sunt vacante la Primăria Câmpulung, pentru care instituţia va organiza concursuri luna viitoare. Se caută consilieri asistenţi la Compartimentul Investiţii şi Achiziţii Publice şi la Direcţia Tehnică şi Urbanism – Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului. Testările pentru ambele locuri se vor ţine în acelaşi timp, calendarul desfăşurării concursurilor fiind identice. Între 16 martie şi 4 aprilie 2018, ora 15.00, se primesc dosarele de înscriere, iar între 5 şi 13 aprilie, se analizează documentele în vederea selecţiei dosarelor. Cei care trec de această primă probă, vor putea participa la testarea scrisă, stabilită pentru 17 aprilie 2018, de la ora 11.00. Dacă obţin cel puţin 50 de puncte, candidaţii vor susţine şi interviul, care se va derula în maxim cinci zile lucrătoare de la data probei scrise.

Cei care optează pentru postul de consilier de la Compartimentul Investiţii şi Achiziţii Publice trebuie să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor Inginereşti, specializarea Căi Ferate, Drumuri şi Poduri sau Construcţii Civile, Industriale şi Agricole. Să se descurce bine la operarea pe calculator, dar şi să aibă cunoştinţe minime a unei limbi de circulaţie internaţională (Engleză, Franceză, Germană). De la viitorul candidat se aşteaptă să aibă profesionalism, atenţie, răbdare, spirit de observaţie, conştiinciozitate, iniţiativă, disponibilitate la sarcini suplimentare, să fie o fire deschisă, cu abilităţi de lucru în echipă şi de negociere, capacitate de comunicare, rezistenţă la stres. Fişa postului prevede ca scopuri principale pregătirea procedurilor de achiziţie produse, servicii sau lucrări, urmărirea execuţiei lucrărilor de investiţii şi reparaţii în calitate de diriginte de şantier, în domeniul în care este autorizat.

Consilierul de la Direcţia Tehnică şi Urbanism – Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului se va ocupa cu eliberarea Autorizaţiilor de Construire şi a Certificatelor de Urbanism pentru investiţiile publice şi private; va asigura baza de date pe calculator; va regulariza taxa de autorizaţii şi întocmirea situaţilor statistice.

Pretendenţii la acest post e musai să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în specializarea Construcţii Civile, Industriale şi Agricole sau Ştiinţe Umaniste şi Arte (Urbanism şi Administrarea Teritoriului; Proiectare şi Planificare Urbană; Amenajarea şi Planificarea Peisajului). Cel care va ocupa acest loc trebuie să aibă abilităţi, calităţi şi aptitudini de analiză, sinteză, planificare şi organizare, comunicare, spontaneitate, lucru în grup, profesionalism, atenţie, răbdare, spirit de observaţie, conştiinciozitate, disponibilitate la serviciu suplimentare, asumarea responsabilităţilor, creativitate, spirit de iniţiativă.

În ambele cazuri, cei care aspiră să le ocupe trebuie să dovedească că au vechimea în una din specialităţile cerute de minim un an. 

 

 

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!