În conformitate cu Regulamentul de organizare, funcţionare şi autorizare a Serviciului Public de Transport Persoane în regim de Taxi şi a Legii nr. 38/2003, cu modificările ulterioare, Primăria Municipiului Câmpulung face cunoscut tuturor deţinătorilor de autorizaţii taxi că au obligaţia ca, în perioada 15 – 31 ianuarie 2018, să-şi depună documentele în vederea reautorizării. Dosarul trebuie să conţină:
=Cerere de preschimbare a autorizaţiilor taxi, vizată la Serviciul Impozite şi Taxe al Primăriei Câmpulung (camera 30);
=Certificatul de înregistrare ca transportator şi Certificatul Constatator, eliberate de Oficiul Registrului Comerţului Argeş;
=Cazierul fiscal al transportatorului, eliberat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Argeş;
=Certificatul de competenţă profesională a managerului de transport în regim de taxi, pentru transportatorul persoană juridică sau asociaţie familială;
=Certificatele de cazier judiciar ale conducătorilor auto şi, după caz, ale managerului de transport în regim de taxi, din care să rezulte că aceasta nu a fost condamnat pentru: infracţiuni contra siguranţei pe drumurile publice; infracţiuni privind traficul şi consumul de droguri; infracţiuni contra vieţii, sănătăţii şi integrităţii corporale; infracţiuni privind traficul şi exploatarea persoanelor vulnerabile; infracţiuni contra libertăţii şi integrităţii sexuale; infracţiuni contra patrimoniului;
=Autorizaţia de transport public de persoane în regim de taxi;
=Cartea de identitate a autovehiculului;
=Certificatul de înmatriculare al autovehiculului, cu inspecţia tehnică periodică valabilă;
=Certificatul de agreare, eliberat de RAR, privind utilizarea autovehiculului;
=Buletin verificare metrologică;
=Contractul de leasing (dacă este cazul);
=Asigurare călători şi bagajele acestora;
=Asigurare de răspundere civilă auto;
=Contract prestări servicii de dispecerat taxi;
=Pentru şoferii angajaţi: Contract individual de muncă cu numărul din REVISAL, Certificat de atestare profesională a conducătorului auto, Permis de conducere, Act de identitate;
=Adeverinţă eliberată de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Argeş din care să reiasă că nu a avut activitatea suspendată în anul 2017 şi nu există o astfel de soluţionare în curs;
=Raport tarife emis de aparatul de marcat electronic fiscal.
Documentele menţionate vor fi prezentate într-un dosar de încopciat, din carton, zilnic, între orele 8.30 – 13.30, ştampilate şi semnate pentru conformitate. În caz de neconcordanţă între documentele prezentate, precum şi lipsa unui document din cele solicitate, sau în cazul în care documentele prezentate nu sunt în termenele de valabilitate precizate în lege, autorizaţiile taxi respective şi ecusoanele aferente se suspendă conform legii. După data limită stabilită pentru depunerea documentelor, autorizaţiile taxi pentru care nu s-au depus documentele solicitate vor fi, de asemenea, suspendate de autoritatea de autorizare, conform prevederilor legale.
Cei care au nelămuriri se pot adresa Compartimentului de Transport Public Local (camera 14).