8.5 C
Campulung Muscel
03/03/2024

Două posturi, bine plătite, scoase la concurs de Primărie

 

Primăria Câmpulung a scos la concurs două posturi vacante cu angajare pe o perioadă nedeterminată. Este vorba despre doi consilieri superiori, unul în cadrul Compartimentului Investiţii şi Achiziţii Publice, celălalt la Direcţia Tehnică şi Urbanism – Compartiment Urbanism, Amenajarea Teritoriului. Conform noii grile de salarizare, cei care vor ocupa aceste scaune vor fi remuneraţi cu câte 4.350 de lei. Ambele recrutări au stabilite aceleaşi date: 9 octombrie 2017, ora 15.00, ultima zi până când se primesc dosarele de înscriere; 10 – 16 octombrie 2017, perioada de verificare a actelor; 19 octombrie 2017, ora 11.00, susţinerea probei scrise; proba interviului va fi stabilită în maxim cinci zile de la data celei scrise şi va fi susţinută doar de candidaţii care au primit minim 50 de puncte la testul grilă.

=Consilier, clasa I, gradul superior, la Compartimentul Investiţii şi Achiziţii Publice

Cel sau cea care va ocupa postul va avea o funcţie publică de execuţie, scopul principal fiind pregătirea procedurilor de achiziţie produse, servicii sau lucrări, urmărirea execuţiei lucrărilor de investiţii şi reparaţii în calitate de diriginte de şantier, în domeniile în care este autorizat.

Pentru cei care participă la concurs s-au emis nişte condiţii speciale:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor Inginereşti, în specializarea: Căi ferate, drumuri şi poduri sau Construcţii civile, industriale şi agricole;

-cunoştinţe medii de operare pe calculator;

-cunoştinţe de bază ale unei limbi străine de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană);

-vechime în specialitatea studiilor de minim 9 ani;

-abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: profesionalism, atenţie, răbdare, spirit de observaţie, conştiinciozitate, disponibilitate la sarcini suplimentare, iniţiativă, fire deschisă, abilităţi de lucru în echipă, capacităţi de comunicare, abilităţi de negociere, rezistenţă la stres;

-disponibilitate pentru lucru în program prelungit, în condiţiile legii, delegări;

-cu titlu de competenţă managerială, de la angajat se cer: profesionalism, atenţie, răbdare, spirit de observaţie, conştiinciozitate, disponibilitate la sarcini suplimentare, capacitate de analiză şi sinteză, de asumarea responsabilităţilor, creativitate şi spirit de iniţiativă.

Ca bibliografie, cei care se înscriu la concurs trebuie să cunoască şase Legi şi două Hotărâri de Guvern. Legile privind Administraţia publică locală; Statutul funcţionarilor publici; Codul de conduită a funcţionarilor publici; Autorizarea executării lucrărilor de construcţii; Calitatea în construcţii; şi Achiziţiile publice; Hotărârile Guvernului privind aprobarea Regulamentul de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora; şi pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică / acordului cadru din Legea privind achiziţiile publice.

 

=Consilier, clasa I, grad superior la Direcţia Tehnică şi Urbanism, Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului

În cazul acestui concurs, comisia a stabilit următoarele condiţii speciale pentru ocuparea postului:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor Inginereşti, în specializările: Construcţii civile, industriale şi agricole sau în domeniul Ştiinţelor umaniste şi arte, în specializările: Urbanism şi administrarea teritoriului / Proiectare şi planificare urbană / Amenajarea şi planificarea peisajului;

-un nivel mediu al cunoştinţelor de operare pe calculator;

-cunoştinţe de bază ale unei limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană);

-abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: analiză, sinteză, planificare şi organizare, comunicare, spontaneitate, lucru în grup;

-disponibilitate pentru lucru în program prelungit, delegări;

-competenţe manageriale: profesionalism, atenţie, răbdare, spirit de observaţie, conştiinciozitate, disponibilitate la sarcini suplimentare, capacitate de analiză şi sinteză, de asumarea responsabilităţilor, creativitate şi spirit de iniţiativă;

-vechime în specialitatea studiilor de minim 9 ani.

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!