Zarvă teribilă pe FB de la nişte dudui ofuscate nevoie mare că o casieră de la cel mai frecventat supermarchet din târg nu le-a primit cu plecăciuni. Doamnele cumpără de aici un anumit sortiment de cafea, pentru gust, aromă, probabil, şi pentru preţ, pe care nu îl găsesc la alt magazin. Într-o zi, ajunse la casă, susţin ele, au avut parte de un tratament care le-a revoltat. Casiera, ai cărei ochi umflaţi şi roşii, de plâns, trădau existenţa unor probleme personale, n-a fost suficient de amabilă. Iar pentru expeditivitatea ei şi-au pus în cap să o denigreze printr-o campanie iscată în „găleata cu lături”, unde erudiţii comunali varsă chestii care mai de care mai inteligente. O fac cei care, fireşte, n-au de muncă, nu cei care, asemenea casierei, suportă mitocănii de la şefi şi clienţi fără ocupaţie, cu timp şi chef de gargară. Ar fi clocit damele două scenarii de răzbunare. Planul A: să umple coşul de cumpărături şi să achite costul produselor cu monede de 5 şi 10 bani. Foarte original! N-am mai auzit până acum! Planul B: să umple coşul de cumpărături cu mărfuri grele şi voluminoase, dedesubtul cărora să ascundă pachetul de cafea, singurul, de altfel, pe care intenţionau să-l plătească. Iar după ce ajungeau la casă şi angajata le scana produsele, să-i servească replica: „N-avem bani la noi decât pentru cafea!”, cu care să-i taxeze munca inutilă. Bineînţeles că o grămadă asemenea lor, care n-au ce face cu timpul – care, chipurile, nu le mai ajunge să-şi educe copiii şi să-i întrebe de lecţii şi şcoală! – au intrat în dezbaterea virtuală. Unii, pro-casieră, care este şi ea om şi are dreptul la o zi mai proastă. Alţii, anti-casieră, care trebuie să se comporte aidoma actorilor. Adică, dacă le-a murit un apropiat, iar seara joacă într-o comedie, trebuie să intre pe scenă cu un zâmbet dintr-o ureche într-alta şi să facă publicul să râdă în hohote. În fine, colocviul de întinderea unui foileton a încins scriitorii locali cum nu vă imaginaţi, spre deosebire de postarea cu voluntarii făcând curăţenie, care n-a stârnit interesul internauţilor. Cât despre cliente, acestea au aplicat Planul C: altă casă. Musceleanul de pe bulevard