Organigrama şi statul funcţiilor publice şi contractuale ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Câmpulung, ale instituţiilor şi serviciilor publice ale Consiliului Local, au primit avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, motiv pentru care au fost supuse spre aprobare Consiliului Local la şedinţa din 31 octombrie 2016. Organigrama are două modificări faţă de cea a anului trecut. Prima se referă la desfiinţarea unui post de poliţist local, grad principal. Solicitarea a venit din partea Prefecturii Argeş, având în vedere că numărul acestora este raportat la numărul populaţiei, care la Câmpulung este de 34.895, iar numărul de posturi la Poliţia Locală va fi de 37, în 2016, în loc de 38, în 2015. O altă noutate, care a fost şi aprobată de consilieri, este radierea celor 10 posturi vacante din cadrul Unităţii de Implementare a Programelor de Finanţare din Fonduri Externe Nerambursabile.
Activitatea Primăriei Câmpulung este asigurată de 119 persoane, teoretic, iar practic de 113, fiind vacante 6 posturi (câte unul la Aparatul Permanent al Consiliului Local; Compartimentul Audit Intern; Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului; Direcţia Tehnică şi Urbanism; Serviciul Juridic, Administraţie Publică; Serviciul Administrare Venituri Persoane Fizice şi Juridice). Dintre acestea, două sunt funcţii de demnitate publică, 69 – funcţii publice; o funcţie publică de conducere-secretar; alte 6 funcţii publice; 62 – funcţii publice de execuţie; 33 – funcţii contractuale de execuţie; 15 posturi, potrivit articolului III, alineatul 2 din OUG nr. 62/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare (Pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege, la stabilirea numărului de posturi din Aparatul de Specialitate al Primarului, autorităţile Administraţiei Publice Locale se încadrează în numărul maxim de posturi, care nu se aplică şi la capitolele bugetare „Învăţământ” şi „Asigurări şi Asistenţă Socială”, finanţate din bugetele locale, precum şi capitolului bugetar „Sănătate”, indiferent de sursa de finanţare).
Conform raportului care a fost votat de consilierii locali, întocmit de Elena Daniela Bănuţă, de la Compartimentul Resurse Umane, Registratură, şi avizat de Emiliea Ilie, şeful Serviciul Juridic, structura Primăriei Câmpulung va fi:
=Aparatul de specialitate al primarului are în total 66 de funcţii, dintre care două sunt de demnitate publică (alese), 50 sunt funcţii publice şi 14, contractuale;
=Serviciul Poliţia Locală, care nu are personalitate juridică şi, conform legii, la cei 34.895 de locuitori, cât are Câmpulungul, sunt prevăzuţi 34 salariaţi (un salariat la 1.000 de locuitori), plus 3 salariaţi preluaţi conform Legii nr. 155/2010 (Legea Poliţiei Locale). În total, serviciul are 37 de funcţii, din care 19 publice şi 18 funcţii contractuale;
=Serviciul Asistenţă Medicală, Medicină Dentară, fără personalitate juridică, cuprinde 15 funcţii publice, toate contractuale;
=Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, cu personalitate juridică, este organizat tot după numărul de locuitori ai municipiului, dar şi cei ai comunelor limitrofe, care sunt deserviţi tot de acest serviciu (un salariat la 6.500 de locuitori). Astfel, SPCLEP numără 14 funcţii publice;
=Serviciul Public Administraţia Domeniului Public şi Privat, care, la rândul lui, are personalitate juridică, deţine 121 de funcţii contractuale;
=Serviciul Public de Asistenţă Socială, cu personalitate juridică, este deservit de 68 de angajaţi. 12 pe posturi publice şi 56 pe posturi contractuale;
=Muzeul Câmpulung numără 19 funcţii contractuale;
=Casa de Cultură „Tudor Muşatescu” îşi desfăşoară activitatea cu 7 angajaţi pe funcţii contractuale;
=Biblioteca Municipală „Ion Barbu” numără 9 funcţii contractuale;
=Aparatul Permanent al Consiliului Local este deservit de o persoană, pe o funcţie contractuală.
Statul de funcţii al Aparatului de Specialitate al Primarului şi al Serviciilor Publice fără personalitate juridică
Demnitari
Ţâroiu Ioan Liviu, primarul municipiului
Blidaru Mărgărin Şerban, viceprimarul municipiului
Ghinea Nicolae, secretarul municipiului
Direcţia Economică şi Fiscală
Iarca Violeta, director executiv
Serviciul Buget, Contabilitate, Informatică
Bragă Roxana Maria, şef serviciu
Rădescu Mihaela Ionela, inspector superior
Popa Tania, inspector superior
Constantinescu Vasilica, inspector superior
Husea Iuliana, inspector superior
Lite Iuliana Constantina, inspector principal
Gavrilescu Liana, referent principal
Compartiment Informatică
Radu Gabriel Avram, inspector superior
Diaconu Rodica, inspector superior
Serviciul Administrare Venituri Persoane Fizice şi Juridice
Mitoi Lucreţia, şef serviciu
Ştefănescu Mariana, inspector superior
Inspector superior, vacant
Vrabie Claudia Marilena, inspector superior
Cojocaru Daniela, inspector superior
Pădureanu Mihaela, inspector superior
Polexe Anişoara, inspector superior
Oprea Elena Nicoleta, inspector superior
Nicula Romeo Norel, inspector superior
Vasilescu Valentina, inspector superior
Iosif Nicoleta, inspector principal
Barbu Mihaela, inspector asistent
Corleanu Rodica, referent superior
Serviciul Juridic, Administraţie Publică
Ilie Emiliea, şef serviciu
Crînguş Nicolae, consilier juridic superior
Filipescu Mihaela, consilier juridic superior
Consilier juridic principal, vacant
Panţuru Deniza, arhivar
Butculescu Niculina, secretar dactilograf
Compartiment Agricultură
Safta Daniel, inspector debutant
Ferigeanu Moroe Maria Clara, inspector asistent
Direcţia Tehnică şi Urbanism
Arhitect şef, vacant
Compartiment Urbanism, Amenajarea Teritoriului
Vâlsănescu Constantin, consilier superior
Bleotu Aurelia, consilier superior
Referent superior, vacant
Chirvasiu Cristina, inspector principal
Compartiment Transport Public Local
Iosif Dănuţ, inspector superior
Bădulici Carmen Mari, inspector principal
Compartiment Cadastru
Dumitrescu Ioana Sorina, consilier principal
Compartiment Administrativ
Corleanu Gabriel, referent
Minciună Mugurel Ion, şofer
Olariu Gabi, şofer
Şerbănel Elena, îngrijitor
Neaţă Mihaela, îngrijitor
Stoican Florin Daniel, paznic
Dîmboviceanu Gheorghe, paznic
Ungureanu Georgiana, paznic
Compartiment Resurse Umane, Registratură
Bănuţă Elena Daniela, consilier superior
Handoca Estera Loredana, funcţionar
Compartiment Audit Intern
Auditor superior, vacant
Compartiment Programe Prognoze
Ungureanu Iuliana, inspector superior
Ioniţescu Antonia Veronica, inspector superior
Compartiment Investiţii şi Achiziţii Publice
Bălăşcan Sorin, consilier superior
Nica Elena, consilier superior
Izbăşescu Florin, consilier superior (suspendat)
Tătulescu Roxana Elena, inspector superior
Buzescu Daniela, inspector superior
Popescu Bogdan Gabriel, inspector superior
Compartiment Consiliere Rromi
Neagoe Marian, referent
Compartiment Protecţie Civilă, Evidenţă Militară şi Situaţii de Urgenţă
Chelu Gabriela, consilier superior
Pârşan Marcel Florian, referent specialitate superior
Cabinet primar
Minciună Mugurel Ion, consilier cu jumătate de normă
Nestor Gheorghiţa, consilier
Serviciul Poliţia Locală
Nicolae Dragoş Emilian, şef serviciu
Compartiment Protecţia Mediului
Bâlă Viorela, poliţist local principal
Compartiment Activitate Comercială
Ghiţă Auraş, poliţist local principal
Compartiment cu Atribuţii pe Linie de Evidenţa Persoanelor
Manole Gheorghe Adrian, poliţist local asistent
Compartiment Disciplină în Construcţii şi Afişaj Stradal
Bratu Georgeta Emanuela, poliţist local superior
Compartiment Circulaţie pe Drumurile Publice
Ciurea Constantin, poliţist local superior
Lupaşcu Cătălin Ion, poliţist local superior
Popa Ion, poliţist local superior
Dîmboviceanu Mihai Bogdan, poliţist local principal
Bălălău Constantin, poliţist local superior
Chiorcea Nicolae, poliţist local asistent
Cîndea Răzvan Ionuţ, poliţist local asistent
Grecu Ion Dan, poliţist local principal
Negreanu Marian, poliţist local superior
Oancea Cătălin Ion, poliţist local superior
Stancovici Mihăiţă Antonel, poliţist local superior
Vătăşescu Valentin, poliţist local asistent
Compartiment Ordine, Linişte Publică şi Pază a Bunurilor
Chira Ion Robert, poliţist local superior
Rădulescu Octavian Dan, poliţist local superior
Beck Ursea Laszlo, agent pază
Boarţă Alin Marius, agent pază
Borţoi Dănuţ, agent pază
Colţ Rîndunel Cosmin, agent pază
Coman Dumitru Dan, agent pază
Florescu Petrişor, agent pază
Guţă Constantin Alin, agent pază
Ilincescu Ion, agent pază
Jinga Petruţ, agent pază
Krizsala Petrilena, agent pază
Liţă Ion Adrian, agent pază
Muşat Cristinel Gheorghe, agent pază
Neacşu Vasile Cătălin, agent pază
Pîrvu Gheorghe, agent pază
Rizoiu Marian, agent pază
Stăvaru Virgil Laurenţiu, agent pază
Sava Ion, agent pază
Stroescu Ştefan Cosmin, agent pază
Serviciul Asistenţă Medicală, Medicină Dentară
Radu Cornelia, medic primar
Matei Veronica, medic specialist
Andreescu Adriana Florina, medic
Herţea Maria, asistent medical principal
Ivan Elena Vasilena, asistent medical principal
Măluşanu Doina Liana, asistent medical principal
Militaru Irina, asistent medical principal
Niţicală Elena Simona, asistent medical principal
Nicolae Rocsana Elena, asistent medical principal
Oprei Ancuţa Mirela, asistent medical principal
Pătraşcu Florina Romica, asistent medical principal
Grigore Cireşica Geanina, asistent medical principal
Geantă Solomon Bogdan, asistent medical principal
Horhoianu Gabriela, medic stomatolog
Colţoi Mihaela, medic stomatolog primar
Aparatul Permanent al Consiliului Local
Consilier juridic, vacant