-5.9 C
Campulung Muscel
10/02/2025

Primăria a scos la concurs posturile de arhitect şef şi director economic

Din 2005, când arhitectul Anca Coşa a plecat de la conducerea Direcţiei Tehnice şi Urbanism, Primăria Câmpulung a rămas fără arhitect, până în mai 2014, când postul a fost ocupat prin concurs de rucăreanul Dan Cristian Dumitrescu. Musceleanul a plecat, prin transfer, în martie, anul acesta, la Inspectoratul de Stat în Construcţii, postul de arhitect şef rămânând vacant. Câmpulungul a dat zeci de arhitecţi, dar niciunul, după terminarea facultăţii, nu a fost tentat de un salariu de bugetar. 

Pentru găsirea unui om de specialitate, Primăria Câmpulung a scos postul de arhitect şef la concurs, anunţul fiind publicat pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. 

Concursul pentru arhitect şef, programat de Sfântul Ilie

Concursul de recrutare pentru funcţia de conducere are două probe. Cea scrisă, care se va desfăşura în data de 20 iulie 2016, la ora 10.00, şi o probă suplimentară, de testare a cunoştinţelor PC, care va avea loc în aceeaşi zi, dar de la ora 9.00. Probele vor fi susţinute la Bucureşti, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, dosarele de concurs putându-se depune în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul ANFP. 

Condiţiile de participare la concurs au fost stabilite ca fiind: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, conform art. 36, indice 1, litera b, din Legea nr. 350/2001, privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 3 ani; cunoştinţe operare PC, nivel mediu.

După prezentarea bibliografiei de concurs sunt enumerate şi documentele care trebuie să alcătuiască dosarul de înscriere: copia actului de identitate; formularul de înscriere; copiile diplomelor de studii şi a altor acte, care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz, în specialitate; cazierul judiciar (care poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului); adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă  care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. 

Timp de trei ani, Direcţia Economică a fost coordonată de contabilul şef Roxana Bragă

Începând cu 1 iulie 2013, Gheorghiţa Nestor a lăsat Primăria Câmpulung fără director economic, după ce s-a pensionat. Ştafeta a fost preluată, până în prezent, de şeful Serviciului Buget Contabilitate, Roxana Bragă. 

Pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de director executiv – Direcţia Economică şi Fiscală din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Câmpulung, se va organiza concurs tot la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici. Examenul pentru ocuparea acestei funcţii se va derula pe 14 iulie 2016, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, din Bucureşti. Departajarea candidaţilor se va face după susţinerea a două probe. Prima, o probă suplimentară, de testare a cunoştinţelor PC, de la ora 9.00, iar de la ora 10.00, cea scrisă. Şi în acest caz, dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a. 

Conform statutului funcţionarilor publici, condiţiile de participare la concurs, sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, de minim 3 ani; cunoştinţe operare PC, nivel mediu.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină acelaşi set de acte precum cel pentru ocuparea funcţiei de arhitect şef. 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!