Viceprimarul Liviu Ţâroiu, pasat între CFR Călători şi Ministerul Transportului
După ce reprezentanţii firmei Regiotrans Braşov au renunţat la contractul încheiat în urmă cu trei ani cu CFR, Gara Câmpulung a rămas pustie, municipiul fiind tranzitat doar de marfarul de la Holcim. În 2012, când firma braşoveană a intrat pe traseul Goleşti-Câmpulung, „Săgeata Albastră” a dispărut, noii administratori operând cu nişte locomotive-vagon, destul de insalubre şi care circulau cu „viteza melcului”. O perioadă, după expirarea contractului între CFR şi RC-CF Trans Braşov, CFR Călători, Regionala Craiova a operat pe ruta Goleşti-Câmpulung, suspendând cursele, şi aşa puţine, pe motivul că au avut pierderi însemnate. Autorităţile locale au făcut demersuri pentru a fi reintrodusă cursa Câmpulung-Bucureşti şi retur.
„Am avut o discuţie cu CFR Călători, Regionala Craiova, şi le-am solicitat să revină cu două curse zilnice, una dimineaţa şi una după amiaza, pe un orar de luni până vineri. Una care pleacă dimineaţa, la ora 6.00, şi se întoarce în jurul orei 14.00, şi una care să plece după ora 14.00 din Bucureşti şi să se întoarcă la 18.00. Aşteptăm un răspuns de la dânşii, pentru că, după ce au au ridicat operatorului privat licenţa, o lună şi ceva, a făcut-o CFR Călători şi au avut pierderi foarte mari. A rămas să ne prezinte care au fost pierderile, să vedem cu ce putem noi, ca şi Consiliu Local, să susţinem abonamentele elevilor şi studenţilor care fac naveta.”, a declarat viceprimarul cu atribuţii de primar Liviu Ţâroiu într-o conferinţă de presă.
Până astăzi, la Primăria Câmpulung nu s-a primit niciun răspuns de la CFR Călători, iar, când au fost contactaţi, i-au îndrumat pe edilii câmpulungeni să se adreseze Ministerul Transportului. Liviu Ţâroiu a precizat că nu va abandona demersurile pentru intruducerea cursei Câmpulung-Bucureşti, continuând insistenţele la Regionala CFR Craiova şi Ministerul Transportului, solicitându-i ajutorul şi deputatului de Câmpulung, Gheorghe Marin.