Aşa cum am specificat şi în numărul precedent de ziar, se aşteaptă asfaltarea a trei străzi importante din Câmpulung. Este vorba despre artere din zone periurbane ale municipiului, Valea Româneştilor, Ion Giurculescu şi Calea Pietroasă. Câştigătorul contractului va fi desemnat în urma unei licitaţii electronice, cu procedura offline. În cursă s-au înscris 7 firme cunoscute, conform datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice: Wins Construct Project SA, din Sector 6, Bucureşti, Comesad Drumuri SRL, din comuna Bascov, General Trust AG SRL, din Piteşti, Morani Impex SRL, din Braşov, Florimar Construct Total SRL, din Piteşti, Selca SA, din Piteşti şi Construcţii Drumuri şi Lucrări de Artă SRL, din comuna Bradu. Pentru proiectul de reabilitare, valoarea totală estimată fără TVA a contractului de lucrări ce urmează a fi încheiat este de 1.757.386,83 lei (exclusiv TVA), estimată pe baza devizului general întocmit de proiectant, după cum urmează: valoarea estimată pentru execuţia lucrărilor (construcţii-montaj): 1.597.624,39 lei fără TVA; valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, astfel cum au fost definite de către proiectant în devizul general: 159.762,44 lei fără TVA, reprezentând aproximativ 10% din valoarea lucrărilor de bază.
Asfaltarea străzii Ion Giurculescu
Planul edililor Câmpulungului pentru acest an include, pe lângă avansarea şi finalizarea proiectelor aflate deja în derulare de anul trecut, şi începerea asfaltării străzii Ion Giurculescu. Lucrarea de reabilitare a acestei artere va cuprinde o suprafaţă de 589 metri asfaltaţi, în care se vor efectua bordurile de refugii şi bordurile de trotuar, realizate din beton, terasamente. Înaintea executării acestora se vor efectua defrişări, curăţirea terenului de frunze, crengi, iarbă şi buruieni, decaparea şi depozitarea pământului vegetal, asanarea zonei prin îndepărtarea apelor de suprafaţă în adâncime, demolarea construcţiilor existente. Controlul calităţii lucrărilor se va face în paralel cu execuţia acestora, fără a afecta ritmul de lucru, se vor turna straturi şi fundaţie din balast, respectiv piatră spartă, după care în urma lor se va turna covorul de beton.
La prepararea betoanelor utilizate la lucrările de apărare a malurilor, conform precizărilor, care sunt în contact permanent sau periodic cu apa, se va utiliza un anumit tip de ciment. Iar după finalizarea lucrării se vor pune marcajele rutiere.
Pentru că ofertele firmelor s-au depus până la data de 10 iulie, iar rezultatul licitaţiei pentru moment nu s-a oficializat, începerea demersurilor executării acestei lucrări nu sunt ştiute!
Articolul precedent
Articolul următor