În toamna anului trecut s-a finalizat construcţia celui de-al treilea magazin Penny din oraş, situat pe locul fostei Autogări Montana. Lucrările, realizate de firma Vectrum Solutions SRL din Ştefăneşti-Argeş, au fost terminate în doar 11 luni, deşi termenul de finalizare era de 24 de luni. În ciuda acestui avans rapid, construcţia supermarketului s-a dovedit a fi solidă şi bine gândită, oferind o parcare generoasă şi spaţii de legătură pentru pietonii care aşteaptă autobuzele în refugiul din faţa magazinului.
- Bordurile groaznice au rămas neschimbate
Cu toate acestea, trotuarul din faţa magazinului, unde au fost montate două bănci pentru ca pietonii să aştepte autobuzele, este un dezastru din toate punctele de vedere. În locul unei lucrări temeinice, constructorul s-a limitat la o asfaltare superficială, fără să înlocuiască bordura veche, o mare parte din aceasta fiind fie deteriorată, care arată cumplit, fie lipsind complet din peisaj. În loc să fie montată o bordură solidă, ridicată, care să prevină pătrunderea maşinilor pe trotuar, soluţia aleasă a fost de a monta bolarzi pe mijlocul trotuarului.
Una dintre probleme este accesibilitatea persoanelor cu dizabilităţi. La trecerea de pietoni din dreptul băncii BRD, în loc să fie adus la un nivel uşor de utilizat pentru persoanele aflate în scaun cu rotile, trotuarul este prea înalt, făcând aproape imposibilă urcarea fără ajutor.
R.A.Ş.