COMUNICAT DE PRESĂ
Având în vedere faptul că S.C. EDILUL CGA S.A. a epuizat toate modalităţile de recuperare a creanţelor pe cale amiabilă – somare repetată, negociere directă, eşalonarea datoriilor -, informăm consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societatea noastră că se va trece la debranşarea clienţilor rău platinici. Astfel, la cumularea a trei facturi restante, după prima somare, urmează debranşarea!!
Debranşarea se va face din domeniul public, prin tăierea branşamentului de la reţeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonaţii care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a reţelei publice şi la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările şi completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.
Rebranşarea la reţeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant, precum şi a cheltuielilor ocazionate de debranşarea/ rebranşarea la reţeaua publică.
Director General, ing. Mihail VASILESCU