Având în vedere faptul că SC EDILUL CGA SA a epuizat toate modalităţile de recuperare a creanţelor pe cale amiabilă – somare repetată, negociere directă, eşalonarea datoriilor -, informăm toţi consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societatea noastră că se va trece la debranşarea clienţilor rău platinici, abonaţi casnici-asociaţii de locatari / proprietari sau agenţi economici.
Debranşarea se va face din domeniul public, prin tăierea branşamentului de la reţeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonaţii care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a reţelei publice şi la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările şi completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.
Acţiunea se va desfăşura săptămânal cu sprijinul Inspectoratului Judeţean de Jandarmi şi Inspectoratului Judeţean de Poliţie, prin echipele desemnate, atât în municipiul Câmpulung, cât şi în comunele din aria de operare: Bughea de Sus, Bughea de Jos, Lereşti, Schitu Goleşti, Valea Mare Pravăţ, scopul final fiind recuperarea creanţelor.
Rebranşarea la reţeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant. Cheltuielile ocazionate de debranşarea/ rebranşarea la reţeaua publică vor fi suportate de către utilizator.