19.1 C
Campulung Muscel
19/06/2024

Numele primăriţei face rating pentru Câmpulung

Câmpulung a ajuns în lumina reflectoarelor cu ceva „de bine” din momentul în care Elena Lasconi a anunţat că va candida, ca să ajungă primarul unui municipiu cunoscut, în anul electoral, pentru numărul de „peşti” peste capacitatea „acvariului” şi pentru escalada bahică a lui Liviu Ţâroiu, cu SUV-ul Primăriei, proţăpit pe autoturismul unor tinere. Posibil USR-iste în devenire, convinse să blocheze cele trei cărări bântuite de primarul nesigur pe care s-o aleagă. După alegerile locale, presei naţionale i-au rămas ochii pe Câmpulung, datorită jurnalistei de la Pro TV, care face rating Primăriei şi municipiului. Toate fotografiile şi comentariile în online ale primăriţei sunt preluate de jurnaliştii de la centru, care au ţinut să fie prezenţi şi la ceremonia de învestire în funcţie a primăriţei. Ziariştii de la Bucureşti au venit de dragul colegei lor, nu îmbuibaţi şi plătiţi cu sume de infarct, cum obişnuiau foştii primari, inclusiv deţinătorul mandatului 2016-2020, care plătea ca să fie lăudat. Graţie Elenei Lasconi, şi Liviu Ţâroiu a fost pomenit, într-o manieră pozitivă, în articolul publicat de presa naţională, în care s-a scris că fostul primar a venit îmbrăcat la fel ca prefectul. Şi cum prefectul are gusturi bune…          

Câmpulung, promovat gratis, în presa centrală, cu ştiri „de bine” despre Elena Lasconi  

De ce consemnăm despre apetitul mass-media centrale pentru agenda Elenei Lasconi, ale cărei declaraţii „înţepate” încing online-ul, televiziunea, presa scrisă? Pentru că notorietatea primăriţei în presa centrală influenţează favorabil imaginea unui Câmpulung propulsat la nivel central numai prin belele: deşeuri, primari abţiguiţi, proxenetism, încăierări între interlopi. Cu Lasconi „la butoane” ni s-a mai dres reputaţia, nemaivorbind despre interesul stârnit pentru Câmpulung, la proporţii nemaitrăite de comunitatea câmpulungeană. Stau mărturie accesările pe cel mai la îndemână motor de căutare, Google, ale paginilor despre Câmpulung. S-a căutat „Câmpulung” în trei luni, cât nu s-a căutat în tot mandatul lui Ţâroiu şi mai bine, fapt care ne plasează între cele mai promovate oraşe din România, fără să plătim un sfanţ pentru asta. Şi fără a avea industrie, fără a avea turism, fără a avea măcar un centru dichisit, fără a avea, practic, nimic care să ne recomande vizitatorilor îndemnaţi să vină ca să vadă oraşul condus de Elena Lasconi.

Numele primăriţei a constituit cea mai bună publicitate pentru Câmpulung, prin preluarea gândurilor sale despre munca de peste zi în diverse ştiri, repetăm, gratis, fără niciun cost pentru municipalitate. Care, acum zece ani, consuma vreo 10 miliarde de lei vechi, bani de la Uniunea Europeană, pentru promovarea Câmpulungului cu munţi de maculatură, participări la târguri de turism şi materiale promoţionale în presa centrală. Cu efect zero!    

Iar acum, orice mărunţiş legat de Elena Lasconi înseamnă mii de vizualizări, distribuiri, like-uri, comentarii, etc. Dacă până şi omul de zăpadă din faţa Primăriei Câmpulung, „meşterit” de vreun admirator al primăriţei, a apărut în presa online? Dacă Elena Lasconi l-a pus pe Facebook, a apărut! La fel, faptul că a găsit salutul „Bună dimineaţa!”, trasat cu degetul pe zăpada de pe maşină. Primăriţa, care deranjează cu limba ei ascuţită pe înţeleşii de la partide, este cea mai bună publicitate pentru anonimul Câmpulung. Şi deşi s-a risipit euforia alegerilor încheiate cu o premieră în istoria locală, câştigătoarea încă este căutată de ziariştii de la Bucureşti, interesaţi să afle ce mai face. 

„Potrivit ziarului Profit, Google indică faptul că abundenţa de ştiri pozitive din Câmpulung se datorează activităţii mele, ceea ce mă bucură nespus. Acum, mă laud şi eu, dacă e vorba de Google. Hai că facem treabă. Dacă aş fi folosit asta în campania electorală, ar fi sunat ca laudă de sine. Însă Google a măsurat asta şi concluzia e că o asemenea campanie ar fi costat bani grei, în euro, cu şase zerouri. Asta înseamnă branding. Este o realitate că publicul e interesat acum de Câmpulung şi noi trebuie să promovăm ceea ce are de oferit oraşul nostru, pentru a confirma aceste aşteptări şi acest interes.”, este observaţia Elenei Lasconi care, bineînţeles, a declanşat peste 400 de comentarii. Majoritatea pro, dar şi câteva contra. „E.M.”

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!