Nu există comisioane la plăţi facturi pentru clienţi!
Începând din data de 14 septembrie 2020, clienţii companiei Edilul CGA Câmpulung Muscel îşi pot plăti facturile de apă şi canalizare extrem de simplu şi rapid şi prin intermediul terminalelor din magazinele cu sigla „un-doi Centru de plăţi”. Serviciul se adresează clienţilor companiei din municipiul Câmpulung Muscel şi localităţile Lereşti, Valea Mare Pravăţ, Schitu Goleşti, Bughea de Sus şi Bughea de Jos.
Pentru a efectua o plată, clientul trebuie doar să se prezinte cu factura în cel mai apropiat magazin cu semnul „un-doi Centru de plăţi” (sau cunoscând doar codul de client menţionat pe factură) şi să comunice vânzătorului tipul de plată pe care doreşte să o efectueze (se poate plăti şi altă sumă decât cea din factură). După scanarea codului de bare de pe factură (sau introducerea manuală a codului de client), vânzătorul va încasa banii în numerar şi îi va oferi un bon cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul, etc.). Consumatorii nu sunt condiţionaţi de achiziţionarea unor articole din magazine şi nu există comisioane pentru tranzacţionări, serviciul fiind gratuit.
„Vă reamintim că, pentru achitarea facturilor, aveţi la dispoziţie şi următoarele modalităţi alternative de plată: on-line pe site-ul societăţii: www.edilul-campulung.ro; Casieria societăţii; Bănci partenere: BT, BCR, BRD, Raiffeisen, inclusiv Debit Direct;
– PayPoint;
– Orange Money;
– First Bank.
Menționăm că la toate aceste modalități alternative de plată, comisioanele sunt suportate de compania EDILUL CGA
La magazinele cu siglă un-doi Centru de plăți nu există comisioane pentru plăți facturi!!
Conducerea