La început de an, Primăria Câmpulung a făcut publice mai multe contracte încredinţate direct, prin procedura off-line, unor firme selectate dintre partenerii statornici ai instituţiei, fie că este vorba despre lucrări, studii sau alte servicii achiziţionate.
8Unul dintre aceste contracte are ca obiect „Proiectarea şi execuţia instalaţiei de utilizare a gazelor la imobilul din strada Negru Vodă, nr.145”. Lucrarea a fost încredinţată firmei Sercop ADN, din Câmpulung, la preţul de 14.000 lei (achiziţie finalizată pe 20 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
857.672,16 lei este costul generat de serviciile de elaborare a studiului luminotehnic, solicitat pentru investiţia de modernizare a iluminatului public al Câmpulungului, pe care municipalitatea speră s-o pună în practică cu finanţare europeană. Contractul pentru studiul care a generat o cheltuială suplimentară din bugetul anului trecut a fost semnat cu o firmă din Moeciu, judeţul Braşov, SC Atanu Tex SRL (achiziţie finalizată pe 13 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Firma despre care am relatat în ediţia anterioară a ziarului nostru că a vândut alimente Grădiniţei cu program prelungit „Sfânta Marina” din Vişoi a prins un contract atractiv, pentru un studiu necesar Primăriei. N-are de ce să ne mire că un vânzător de „de-ale gurii” face şi servicii specifice unor proiectanţi, dacă unul dintre furnizorii de ceapă, morcovi şi cartofi ai Spitalului Municipal construieşte rigole pe străzile câmpulungene. Revenind la a treia notificare de cumpărare directă, cuprinsă în acest articol, ea a privit serviciile de elaborare a studiului geotehnic pentru imobilul situat la intersecţia străzilor Negru Vodă, Republicii şi Piaţa Jurământului. Servicii pentru care autorităţile locale îi plătesc firmei Geoserv Fics 14.280 lei (achiziţie finalizată pe 27 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Tot off-line s-a atribuit şi contractul având ca obiect „Servicii de scriere a cererii de finanţare pentru proiectul „Centru de Zi destinat persoanelor vârstnice – A doua casă”, realizat în Piaţa Grui. În acest caz, municipalitatea a menţinut colaborarea cu firma autoare a Strategiei de Dezvoltare a Câmpulungului, Andralex Project Company, care încasează pentru prestaţiile sale oferite în calitate de consultant 27.727 lei (achiziţie finalizată pe 1 noiembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Următoarele contracte la care ne vom referi, încheiate cu constructori abonaţi la lucrările cu statul, privesc reparaţii ale unor locuinţe ale Primăriei. Primul, în valoare de 16.370,18 lei, prins de SC Elvamar Struktur SRL, urmăreşte punerea în ordine a apartamentului 26 din blocul 6, scara A, etaj 4, din strada I.C. Brătianu, nr.55 (achiziţie finalizată pe 20 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Al doilea contract de acest fel s-a parafat cu firma fostului consilier local Victor Bână, căruia i s-a dat şi lui ceva de lucru pe final de 2018. Mai precis, lucrări de reparaţii ale apartamentului 1 din blocul 12, scara C, din strada Emil Gârleanu, nr.2. Investiţia a fost ceva mai scumpă decât precedenta, Primăria convenind cu Rovied SRL un preţ de aproape 19.000 lei (achiziţie finalizată pe 29 noiembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Continuăm cu un serviciu încredinţat, la un preţ de 23.190 lei, unei firme din Bucureşti, Rom Team Solutions SRL. În contul acestor bani, societatea va furniza „închirierea şi întreţinerea de echipamente XEROX, cu asigurarea de consumabile (toner, cilindru, fuser, etc., cu excepţia hârtiei), piese de schimb şi manopera necesară înlocuirii acestora” (achiziţie finalizată pe 16 octombrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Nu putea lipsi dintre partenerii de contracte ai Primăriei un fidel colaborator: Bogdan Răcăşanu şi firma Negru Vodă Turism Invest. De data aceasta, cu o comandă de criză, în valoare de 119 lei, pentru servicii tipografice (achiziţie finalizată pe 25 octombrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Serviciile de fotogravură, pentru care Primăria a lansat două comenzi, au fost asigurate de două firme locale, SC Iridenart Concept SRL şi Compania de Investiţii Stikarom SRL. Prima a oferit servicii în valoare de 3.970 lei, a doua, de 390 lei (achiziţii finalizate pe 26 octombrie 2018; publicate pe 23 ianuarie 2019);
8Serviciile de catering, cu ocazia Zilei Naţionale a României – 1 Decembrie, au costat 9.746 lei (achiziţie finalizată pe 6 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Florăria locală Glory-Rosa a prins un contract de aranjamente florale, pentru care Primăria a plătit 1.480 lei (achiziţie finalizată pe 14 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
864.855 lei au reprezentat preţul contractului cu o firmă de catering, pentru serviciile de organizare a unui eveniment, fără a se specifica ce eveniment (achiziţie finalizată pe 10 decembrie 2018; publicată pe 23 ianuarie 2019);
8Încheiem cu o achiziţie de diverse produse alimentare pentru protocol de la firma Sublime Porte 96, cu adresa pe strada Gruiului, nr.65. Cumpărăturile făcute aici au costat bugetul public aproape 2.000 lei (achiziţie finalizată pe 14 decembrie 2018; publicată pe 29 ianuarie 2019). „E.M.”