20.6 C
Campulung Muscel
12/06/2025

Se pregăteşte o angajare la Evidenţa Persoanelor. Nu vă înghesuiţi, căci nu e pentru toată lumea!  

 

La Evidenţa Persoanelor, serviciu a cărui conducere i-a fost încredinţată şefei Contabilităţii din Primărie, la cererea ei, se pregăteşte o angajare. Fiind vorba despre un post „la Primărie”, cum spune omul de rând, nu este cazul să vă precipitaţi şi să vă pregătiţi dosarul de înscriere, căci nu e pentru toată lumea. S-a văzut la recrutările, mai noi şi mai vechi, cine obţine slujbe la stat. Dar vom prezenta, totuşi, paşii parcurşi de autorităţi pentru ocuparea unui post care, pentru a ajunge la cine trebuie, a fost transformat într-unul adaptat vechimii profesionale a persoanei aflate pe tuşă. La şedinţa din 20 decembrie 2018, consilierilor locali li s-a cerut votul pentru modificarea statului de funcţii al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor al Municipiului Câmpulung. Modificare care consta în „retrogradarea” unei funcţii de inspector, clasa I, grad profesional principal, într-una de inspector, clasa I, grad profesional asistent. 

„Solicităm transformarea funcţiei publice de execuţie vacante respective, deoarece funcţia publică s-a vacantat ca urmare a modificării raportului de serviciu al doamnei Lixandru Roxana Georgeta, prin transfer în interesul serviciului, şi se solicită transformarea funcţiei publice într-o funcţie de nivel inferior, pentru a asigura accesul mai multor persoane la concursul de recrutare. Gradul profesional asistent necesită condiţie de ocupare un an vechime în specialitatea studiilor. Apreciem că propunerea privind modificarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Municipiului Câmpulung asigură buna desfăşurare a activităţii acestuia şi se încadrează în fondul de cheltuieli de personal aprobat pentru anul 2018. Precizăm că organigrama serviciului rămâne nemodificată.”, precizează şeful interimar al serviciului Olguţa Istodor – înlocuită, la jumătatea lunii decembrie, cu Roxana Bragă – şi consilierul juridic Andreea Elena Miriţoiu. 

Modificarea cu pricina, propusă de Executiv şi votată fără comentarii de Consiliul Local, s-a produs în contextul în care postul n-a fost scos la concurs pentru grad principal, ci s-a trecut direct la cel asistent, pentru care este suficientă o vechime de numai un an în specialitatea studiilor, de unde şi bănuiala că este „cu dedicaţie”. Adică pentru o persoană care corespunde acestei condiţii blânde. Probabil, pentru una din acelaşi domeniu, al cărei contract încheiat pe perioadă determinată a ajuns la final şi risca să rămână pe drumuri. Salariul de bază al unui inspector asistent este cuprins între 3.464 lei şi 4.312 lei, în funcţie de vechimea în muncă. „E.M.”

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!