Joia trecută, aleşii municipali – câţi dintre ei au fost disponibili convocării primarului Liviu Ţâroiu la o şedinţă extraordinară – şi-au reluat locurile în sala de Consiliu. Votul lor era necesar pentru îndeplinirea unei formalităţi impuse prin lege: transformarea Serviciului Public de Asistenţă Socială în Direcţie de Asistenţă Socială, structură cu personalitate juridică. Odată cu încuviinţarea de către reprezentanţii comunităţii a acestei reorganizări a serviciului public aflat în subordinea Consiliului Local, erau aprobate organigrama, statul de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Direcţiei. Instituţia publică de interes local, aflată pe mai departe sub autoritatea Consiliului Local, va fi coordonată de un Colegiu Director, ai cărui membri n-au fost încă nominalizaţi, ci s-au stabilit doar atribuţiile de bază ale ocupanţilor. Preşedintele Colegiului Director va fi secretarul Primăriei Câmpulung, care, din luna mai a acestui an, va fi altul decât Nicolae Ghinea, iar membrii forului de conducere vor fi Cătălin Bădiţa, în calitate de director executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială, şi patru colegi cu atribuţii în domeniul beneficiilor sociale, al protecţiei copilului, al Autorităţii Tutelare şi al spaţiului locativ, plus un reprezentant al Poliţiei Locale, cei cinci nefiind stabiliţi nominal la şedinţa extraordinară din 15 martie 2018.
Apar funcţii şi angajaţi noi
Sub preşedinţia viceprimarului Mărgărin Blidaru, întrunirea extraordinară, cu un singur punct pe ordinea de zi, a fost epuizată în patru minute, neexistând niciun comentariu, nicio observaţie, nicio obiecţie din partea aleşilor prezenţi la şedinţă. Singura intervenţie, la cerere, i-a aparţinut directorului Cătălin Bădiţa, care a dat citire câtorva texte de lege ce justificau necesitatea transformării serviciului în direcţie. Potrivit documentaţiei întocmite de structura interesată să obţină votul Consiliului Local, „Serviciul Public de Asistenţă Socială al Municipiului Câmpulung a fost înfiinţat prin H.C.L nr. 42/27.03.2003, începându-şi activitatea ca instituţie cu personalitate juridică la data de 01.07.2003, fiind printre primele servicii de acest gen din regiunea Muntenia.”
Prin transformarea lui în Direcţie de Asistenţă Socială, Cătălin Bădiţa îşi păstrează funcţia de director executiv, aflându-se, din punct de vedere salarial, pe picior de egalitate cu directoarea economică Violeta Iarca şi arhitectul şef al municipiului, care va fi acela, în cazul în care Liviu Ţâroiu va reuşi să angajeze un doritor la concursurile repetate în ultimii doi ani. În ceea ce priveşte compartimentele din componenţa serviciului devenit direcţie, modificările sunt următoarele.
-Compartimentul Persoane cu Handicap, Persoane Vârstnice şi Fond Locativ îşi păstrează denumirea şi cele două funcţii publice de execuţie ocupate de Amalia Bălan şi Florinel Adam.
-Compartimentul Prestaţii Sociale, Protecţia şi Promovarea Drepturilor Copilului îşi păstrează denumirea şi funcţiile publice de execuţie ocupate de Aida Bîrzu, Diana Bercaru, Maria Mirabela Grigore şi Roxana Vlădău.
-Se înfiinţează Compartimentul Intervenţii în Situaţii de Urgenţă, Abuz, Neglijare şi Prevenirea Marginalizării, cu două funcţii publice de execuţie;
-Se redenumeşte Compartimentul Mediator Sanitar cu titulatura Compartiment Asistenţă Medicală Comunitară, cu păstrarea funcţiei contractuale de mediator sanitar şi înfiinţarea funcţiei contractuale de asistent medical comunitar;
-Compartimentul Asistenţi Personali îşi păstrează denumirea şi cele 75 de funcţii contractuale de asistenţi personali;
-Compartimentul Contabilitate, Informatică şi Administrativ îşi păstrează denumirea şi cele trei funcţii publice de execuţie, ocupate de Stelian Ungureanu şi Mihaela Simion, una fiind vacantă;
-Compartimentul Juridic, Resurse Umane şi Securitatea Muncii se redenumeşte în Compartimentul Juridic, Resurse Umane şi îşi păstrează cele două funcţii publice de execuţie ocupate de Raluca Pistol şi Daniela Oinu;
-Se înfiinţează Compartimentul Achiziţii Publice, Programe, Proiecte, cu o funcţie publică de execuţie;
-Se înfiinţează Compartimentul Arhivă şi SSM şi o funcţie publică de execuţie;
-Se înfiinţează Compartimentul Registratură, Comunicare, Relaţii cu Publicul şi Evaluare Iniţială, cu o funcţie publică de execuţie;
-Se înfiinţează Compartimentul Monitorizare şi Incluziune Socială, cu trei funcţii publice de execuţie;
-Se înfiinţează o funcţie contractuală de îngrijitor de clădiri.
-tatul de funcţii al Direcţiei de Asistenţă Socială Câmpulung
-Direcţia de Asistenţă Socială
* Cătălin Bădiţa, director executiv, gradaţia II, studii superioare: salariu de bază 10.070 lei;
-Compartiment Persoane cu Handicap, Persoane Vârstnice şi Fond Locativ
* Amalia Maria Bălan, inspector, grad superior, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 5.166 lei şi 5.700 lei;
* Florinel Adam, referent, grad superior, clasa III, studii medii: salariu de bază între 3.477 lei şi 3.837 lei;
-Compartiment Prestaţii Sociale, Protecţia şi Promovarea Drepturilor Copilului
* Maria Mirabela Grigore, inspector, grad principal, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 4.061 lei şi 4.705 lei;
* Roxana Ionela Vlădău, inspector, grad principal, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 4.061 lei şi 4.705 lei;
* Mariana Diana Bercaru, inspector, grad superior, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 5.166 lei şi 5.700 lei;
* Aida Camelia Bîrzu, inspector, grad superior, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 5.166 lei şi 5.700 lei;
-Compartiment Intervenţii în Situaţii de Urgenţă, Abuz, Neglijare şi Prevenire Marginalizare
* Vacante: două posturi de inspector, grad asistent, clasa I, studii superioare;
– Compartiment Asistenţă Medicală Comunitară
* Aneta Asavei, mediator sanitar, studii medii
Vacant: un post asistent medical comunitar, studii medii
8Compartiment Monitorizare şi Incluziune Socială
Vacante: trei posturi de inspector, grad debutant, clasa I, studii superioare;
-Compartiment Asistenţi Personali (studii medii)
* Ionela Mirabela Aldoiu
* Georgiana Antonoiu
* Mihaela Apostu
* Roberto Bacu Atanase
* Gabriela Barbu
* Maria Cecilia Chiţu
* Daniela Mihaela Ciobănescu
* Daniela Cojocaru
* Manuela Ioana Cojocea
* Cristinel Constantin
* Elena Cosmina David
* Elena Liliana Dicu
* Nicoleta Dinu
* Veronica Diţu
* Petronela Dulcă
* Andreea Elena Dumitrescu
* Simona Gălan
* Loredana Gabriela Gavrilă
* Antoneta Gedroyc
* Dragoş Gheorghilaş
* Irina Halangescu
* Violeta Silvia Hepeneţ
* Nicoleta Iacob
* Ion Iosif
* Ionela Ivan
* Maria Ivan
* Eugenia Manole
* Dorela Manole Manu
* Mioara Manta
* Mihaela Mantescu
* Lavinia Marin
* Andreea Marinescu
* Floarea Matei
* Luminiţa Mihalcea
* Cornelia Moldovan
* Olguţa Feldioara Neguş
* Liliana Nica
* Gheorghe Niţoi
* Cristina Odoviciuc
* Elena Florina Oprea
* Filofteia Popa
* Maria Magdalena Ronai
* Floarea Rotariu
* Gabriel Rucăreanu
* Mihaela Şandru
* Ştefana Săndulescu
* Irina Mihaela Şeica
* Florentina Sidorca
* Dorina Ştefan
* Ligia Florentina Stoian
* Simona Stoica
* Gabriela Tăbîrcă
* Viorica Taină
* Carmen Tureac
* Lucica Ţuţuianu
* Angela Ungureanu
* Emanuela Vasilescu
* Mariana Zarvă
17 funcţii de asistent personal sunt vacante.
-Compartiment Contabilitate, Informatică şi Administrativ
* Florian Stelian Ungureanu, inspector, grad superior, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 5.166 lei şi 5.700 lei;
* Mihaela Simion, referent, grad superior, clasa III, studii medii: salariu de bază între 3.477 lei şi 3.837 lei;
Vacant: un post de inspector, grad superior, clasa I, studii superioare;
-Compartiment Juridic, Resurse Umane
* Florina Raluca Pistol, consilier juridic, grad superior, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 5.166 lei şi 5.700 lei;
* Daniela Georgiana Oinu, inspector, grad superior, clasa I, studii superioare: salariu de bază între 5.166 lei şi 5.700 lei;
-Compartiment Achiziţii, Programe, Proiecte
Vacant: un post de inspector, grad debutant, clasa I, studii superioare;
-Compartiment Arhivă şi SSM
Vacant: un post de inspector, grad debutant, clasa I, studii superioare;
-Compartiment Registratură, Comunicare, Relaţii cu Publicul şi Evaluare Iniţială
Vacant: un post de referent, grad asistent, clasa III, studii medii.
Îngrijitor clădiri, studii medii, vacant.
Instituţia este prevăzută să funcţioneze cu 98 de posturi, dintre care 70 sunt ocupate, iar 28 vacante. Dintre cele ocupate, 11 sunt funcţii publice; una este funcţie publică de conducere; 10 sunt funcţii publice de execuţie; 59 sunt pentru funcţii contractuale de execuţie.