Frumoasa Adelina Pestriţu este o tânără musceleancă, cu o mare experienţă de viaţă, dar şi cu o carieră de succes. Vedeta s-a născut în Câmpulung şi a urmat cursurile Colegiului Naţional „Dinicu Golescu”, la Filologie, apoi a terminat Facultatea de Management. În urma relaţiei pe care a avut-o cu Liviu Vârciu, cunoscutul membru al formaţiei „L.A.”, Adelina a devenit foarte populară în lumea mondenă şi aşa a şi rămas. A fost implicată în diverse contracte, atât în modelling, cât şi în emisiuni televizate.
De curând, pe pagina sa de socializare, aceasta postează, pentru fanii săi, o nouă ştire pe care a fost foarte mândră să o publice. „Fundaţia Renaşterea mi-a făcut astăzi o mare bucurie, oferindu-mi titlul de ambasador „More Than Pink”, aşa că m-am decis să vă povestesc ce m-a motivat să le fiu alături”. „More Than Pink” este o campanie internaţională, ce se derulează în SUA, Italia, Belgia, Grecia şi a fost lansată în România, în luna octombrie, „Luna luptei împotriva cancerului de sân”, şi este menită să aducă în atenţia publicului persoanele care au avut un impact semnificativ în lupta împotriva cancerului la sân. Scopul campaniei „More Than Pink” (Rozul e mai mult decât o culoare) este de a reduce numărul actual de decese cauzate de cancerul de sân cu 50% în următorul deceniu. Astăzi, în România, rata de supravieţuire în cazul cancerului de sân este doar de 63,9%, rată inferioară mediei europene de 75%. „Este timpul să facem următorul pas în lupta împotriva acestei boli. „More Than Pink” este strigătul nostru pentru a încuraja cât mai multă lume să se implice activ şi să devină un erou în lupta pentru eradicarea cancerului. „More Than Pink” va inspira pe cât mai multe persoane să acţioneze, să doneze şi să se implice. Rozul din ţinuta mea de zi cu zi a fost un gest simbolic, mic, însă îmi doresc să fac tot ce îmi stă în putere, să semnalez femeilor nevoia de a avea grijă de ele, de a merge la controale periodice, de a fi conştiente de rolul lor în vieţile celor din jur şi de a preveni problemele de sănătate. În urma controlului anual la sân, pe care am mers să îl fac la Centrul Medical de Excelenţă al Fundaţiei „Renaşterea”, mi-a fost oferită posibilitatea de a crea o campanie personalizată, astfel că am ales să includ în aceasta şi una dintre pasiunile mele şi anume fashion-ul. Probabil că ştiţi deja că am făcut parte şi din campania Brave Cut a Fundaţiei „Renaşterea”. Imediat ce am auzit de intenţia Fundaţiei „Renaşterea” de a face peruci pentru femeile aflate sub tratament de cancer, m-am programat la tuns şi am donat păr, pentru a le fi şi eu alături şi pentru a da un exemplu femeilor sănătoase, care pot şi ele să facă un gest mic pentru a ajuta pe cineva într-un moment de cumpănă în viaţă. Sunt impresionată de numărul mare de persoane ajutate de Fundaţia „Renaşterea”, care au beneficiat fie de peruci din păr natural, fie de investigaţii medicale la Centrele „Renaşterea”. Serviciile medicale oferite la centrele fundaţiei sunt la standarde foarte înalte, iar faptul că oferă analize gratuite femeilor din mediul rural, pentru care barierele geografice şi financiare nu sunt deloc neglijabile, este remarcabil.”, declară Adelina.
Fundaţia „Renaşterea pentru Educaţie, Sănătate şi Cultură” a fost înfiinţată în anul 2001, aducând pentru prima dată în atenţia publicului din România o problemă cu implicaţii majore în viaţa femeilor: cancerul de sân. În urma activităţii susţinute, Guvernul României a acordat Fundaţiei „Renaşterea” statutul de Organizaţie de Utilitate Publică. „Îi mulţumim Adelinei pentru că ne-a fost alături într-o manieră atât de originală, la debutul campaniei „More Than Pink” în România. Ea este un model pentru milioane de tinere şi, cu siguranţă, datorită ei, mesajele noastre au ajuns la un public tânăr, care trebuie să înveţe cât mai devreme cum să îşi păstreze sănătatea.”, a declarat Mihaela Geoană, preşedintele Fundaţiei „Renaşterea”.