Regiotrans, cel mai mare operator feroviar privat, a rămas fără licenţă, astfel, toate cursele au fost oprite. Printr-un comunicat, compania a anunţat că a fost obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători, începând cu data de 17 martie. Acest lucru a implicat şi încetarea activităţii pe ruta Câmpulung-Piteşti. În urma acestei situaţii, CFR a luat decizia ca de la Câmpulung la capitala de judeţ să circule din nou traşcareta care a făcut istorie. Puţinii călători care mai apelau la serviciile feroviare erau cât de cât mulţumiţi de cele două vagoane ce erau puse la dispoziţie de Regiotrans. Acum, navetiştii şi nu numai trebuie să se întoarcă la vechile locomotive cu motoare de Rabă, care bat recordul negativ de viteză şi confort. Încă de joi, cele două locomotive au ajuns în Gara de la Câmpulung şi şi-au intrat în drepturi. Încă nu se ştie cât va ţine această situaţie şi când operatorul feroviar privat îşi va soluţiona problemele. Astfel, putem spune că muscelenii vor merge cu traşcareta pe termen nelimitat.
Articolul următor