4 C
Campulung Muscel
18/01/2025

Pană şi-a actualizat contractul de curent

Nicolae Pană, de la Coşeşti, şi-a actualizat, pe 23 ianuarie 2020, contractul de energie electrică, al cărui cost se cifrează la 138.893,68 lei. CEZ Vânzare SA este partenerul de contract al Primăriei Coşeşti, care îi furnizează energie electrică activă pentru consumul propriu al instituţiilor subordonate şi pentru iluminatul public. Contractul cu operatorul din Craiova s-a încheiat pentru furnizare de energie electrică pentru iluminat, preţ de Noapte (contract de furnizare de energie electrică pentru clienţi alimentaţi la JT zona de distribuţie a Distribuţie Energie Oltenia S.A. (judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Olt, Teleorman, Mehedinţi, Vâlcea) cu un consum estimat anual mai mic de 105 MWh): 56.440,51 lei; pentru furnizare de energie electrică la preţ de Zi (consum estimat anual mai mic de 40 MWh): 25.585,17 lei; şi pentru energie electrică monom (consum estimat anual mai mic de 90 MWh): 56.867,99 lei. 

Edilul de la Coşeşti şi-a asigurat şi consultantul care îl va ajuta să organizeze achiziţiile publice, încheind, pe 22 ianuarie 2020, un contract cu SC Arhimob New Expert SRL, la preţul de 53.550 lei. Serviciile de furnizare de asistenţă şi suport pentru achiziţiile publice constau în: 1.Consiliere privind întocmirea programului anual al achiziţiilor publice; 2.Consiliere privind alegerea procedurii de atribuire; 3.Consiliere privind elaborarea fişei de date a achiziţiei publice; 4.Consiliere privind elaborarea de formulare şi modele de contracte; 5.Consiliere privind întocmirea notelor justificative aferente procedurii de atribuire; 6.Consiliere privind elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări; 7.Consiliere privind elaborarea procesului verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor; 8.Consiliere privind elaborarea raportului procedurii de atribuire; 9.Consiliere privind comunicările către ofertanţi a rezultatului procedurii de atribuire; 10.Consiliere privind elaborarea punctelor de vedere pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de ofertanţi; 11.Consiliere privind întocmirea dosarului achiziţiei publice; 12.Întocmirea documentaţiei de atribuire, respectiv: fişa de date a achiziţiei; formulare; model de contract; note justificative; verificarea caietelor de sarcini. 13.Transmiterea în SEAP a documentaţiilor de atribuire, pentru validarea de către ANAP; 14.Transmiterea în SEAP a anunţurilor/invitaţiilor de participare pentru validarea de către ANAP; 15.Sprijin acordat în procesul de evaluare a ofertelor în cadrul aplicării procedurilor de atribuire online/offline.

 

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!