Primarul Cătălin Manta continuă colaborarea cu societatea din Stoeneşti, Group Concif, unul dintre constructorii care lucrează în Piaţa Primăriei şi, sperăm că într-un viitor cât mai apropiat, şi pe Bulevardul „Pardon”. 11 septembrie 2019 este ziua în care portofoliul de lucrări al celei mai prolifice societăţi partenere a statului s-a îmbogăţit cu încă două contracte. Ambele au ca obiect asfaltarea unor uliţe şi i-au fost atribuite direct executantului care se plânge de lipsa forţei de muncă – motiv pentru întârzierea investiţiilor de la Câmpulung – de autorităţile de la Albeştii de Muscel.
Prima reabilitare, care se va realiza pe Uliţa Bizon, a fost ofertată la un preţ de 175.487 lei, pe care Cătălin Manta îl plăteşte uneia dintre firmele familiei Răuţoiu pentru asfaltarea unui drum cu o lungime de 359 metri. Potrivit cerinţelor autorităţii contractante, „sistemul rutier va fi format din: =7 cm beton asfaltic tip BAPC (16 rul 50/70); =15 cm strat din piatră spartă 0-63; =scarificare şi reprofilarea pietruirii existente şi completare cu minimum 10 cm strat din balast; =scurgerea apelor se va realiza prin pantele părţii carosabile către rigola betonată proiectată. Aceasta se va descărca în zona km 0+320 stânga către un canal de pământ, care se va amenaja conform detaliului din proiect; =lăţimea părţii carosabile va fi de maxim 3 m şi acostamente de 0,25 m pe ambele părţi – acostamente consolidate cu acelaşi sistem rutier ca şi partea carosabilă; =execuţia unui trotuar în trepte, pentru a asigura siguranţa pietonilor într-o zonă cu pantă mare şi vizibilitate redusă.
Cel de-al doilea contract, câştigat de firma din Bădeni tot pe 11 septembrie 2019, are o valoare de 338.152,79 lei. Bani pe care primarul Manta îi cheltuieşte pentru asfaltarea Uliţei Coman. Lucrarea executată pe o lungime de drum de 505 metri va respecta următoarele caracteristici impuse de Primărie la atribuirea contractului: „=7 cm beton asfaltic tip BAPC (16 rul 50/70); =5 cm strat din piatră spartă 0-63; =scarificare şi reprofilarea pietruirii existente şi completare cu minimum 10 cm strat din balast; =scurgerea apelor se va realiza prin pantele părţii carosabile – şanţuri şi rigole betonate; =lăţimea părţii carosabile va fi de maximum 4 m, încadrată cu acostamente de maxim 0,5 m amenajate cu piatră spartă.”
Cele două lucrări obţinute în aceeaşi zi aduc în conturile firmei 513.640 lei, preţul din momentul atribuirii contractelor. “E.M.”