9.8 C
Campulung Muscel
28/03/2025

Două locuri vacante la Primăria Câmpulung

După încercări eşuate, două locuri vacante din Primăria Câmpulung sunt scoase din nou la concurs. Este vorba de un post de consilier superior la Direcţia Tehnică şi altul la Compartimentul Investiţii şi Achiziţii Publice, unde salariile sunt identice, de 4.350 lei.

Se caută consilier superior la Direcţia Tehnică şi Urbanism

Pentru Direcţia Tehnică şi Urbanism, Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Primăria Câmpulung caută consilier superior. Funcţia publică de execuţie este vacantă, iar pentru ocuparea ei va fi organizat concurs la mijlocul lunii decembrie.

Dosarele de înscriere au început să se primească de la începutul săptămânii, de luni, 20 noiembrie, ultima zi fiind 11 decembrie, la ora 15.00. Şapte zile va dura verificarea actelor celor înscrişi, iar pe 18 decembrie vor fi afişare rezultatele preselecţiei dosarelor. 

Proba scrisă va fi susţinută pe 21 decembrie, de la ora 11.00, iar data interviului va fi comunicată ulterior, în maximum cinci zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Pe lângă condiţiile clasice, participanţii trebuie să întrunească şi unele specifice. Adică să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul studiilor inginereşti, în specializările: construcţii civile, industriale şi agricole sau în domeniul ştiinţelor umaniste şi arte, în specializările: urbanism şi amenajarea teritoriului / proiectare şi planificare urbană / amenajarea şi planificarea peisajului. Candidaţii mai trebuie să aibă şi cel puţin nouă ani de vechime în specialitatea studiilor; să cunoască o limbă de circulaţie internaţională, nivel de bază; să deţină cunoştinţe medii de operare / programare pe calculator. Viitorul angajat trebuie să posede abilităţi de analiză, sinteză, planificare şi organizare, comunicare, spontaneitate, lucru în grup, dar să fie deschis la delegări şi la lucru în program prelungit. 

Ca atribuţii, consilierul superior va elibera Certificate de Urbanism şi Autorizaţii de Construire pentru investiţiile publice şi private; va executa controlul stadiilor fizice a acestor investiţii la data expirării termenului stabilit; regularizează taxele de autorizaţii; asigură punerea în aplicare a PUG şi RLU; întocmeşte referate pentru Consiliul Local, pentru domeniile respective, în urma activităţii Serviciului Tehnic; asigură preluarea documentaţiilor de la solicitanţi, dar şi returnarea celor incomplete; calculează taxele potrivit legislaţiei, regularizându-le şi pe cele cu termenul expirat; asigură baza de date pe calculator.

O nouă încercare de găsire a unui angajat la Investiţii

Alt post scos la concurs de Primăria Câmpulung este cel de consilier superior la Compartimentul Investiţii şi Achiziţii Publice. Nu este pentru prima dată când se caută un angajat pentru acest loc vacant pe perioadă nedeterminată.

Datele de concurs sunt identice ca la concursul pentru consilier superior la Compartimentul Urbanism. Adică, până pe 11 decembrie 2017 se primesc dosarele de înscriere, iar pe 21 decembrie se va derula proba scrisă. Data interviului va fi stabilită în maxim cinci zile de la data probei scrise.

În cazul acestui loc, pe lângă vechimea de nouă ani în specialitatea studiilor, candidaţii trebuie să deţină studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul Ştiinţelor Inginereşti, specializarea Căi Ferate, Drumuri şi Poduri sau Construcţii Civile, Industriale şi Agricole. Cel care va câştiga concursul se va ocupa cu organizarea procedurilor de achiziţii publice, servicii şi lucrări; va elabora documentaţiile de atribuire a contractelor / acordurilor-cadru de achiziţii publice; va lansa procedurile de achiziţii publice, conform legislaţiei; participă în comisia de evaluare a ofertelor şi în cea de elaborare şi încheiere a contractelor de achiziţie publică; asigură legăturile cu alte instituţii ale statului pentru dezvoltarea problemelor specifice domeniului de activitate; răspunde pentru confidenţialitatea datelor la care are acces, în afara celor cu caracter public; arhivează documentele pe care le instrumentează; duce la îndeplinire hotărârile Consiliului Local şi a dispoziţiilor primarului. „E.M.”

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!