4 C
Campulung Muscel
18/01/2025

Cei interesaţi de funcţia de manager al Spitalului Municipal mai au timp de înscriere până pe 8 ianuarie

La Spitalul Câmpulung se reia concursul pentru funcția de manager, după încercarea ratată de anul trecut, de ocupare a postului, când examenul a fost anulat, pe fondul unei reclamații a PSD Câmpulung. Social-democrații au catalogat drept viciată procedura de examinare a unicului candidat înscris, prin nerespectarea condiției de a include în comisia de concurs a unui specialist în domeniul medical, fie cu experiență de minimum trei ani în funcția de manager de spital, fie cu experiență de cadru didactic universitar. Din vara trecută, când s-a produs acest derapaj în organizarea formalităților menite să impună un manager la conducerea instituției de sănătate publică, Petrina Florea a continuat să exercite prerogativele de manager interimar. În ultima lună a anului 2023, a fost anunțată reluarea procedurii, programată în intervalul 8 decembrie 2023 – 25 ianuarie 2024. Prima etapă, cea de înscriere a candidaților, are termen final pe 8 ianuarie 2024.

  • Calendarul concursului

Concursul pentru ocuparea funcției de manager al Spitalului Municipal Câmpulung se va desfășura în două etape: etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, care va avea loc pe 9 ianuarie 2024 – etapă eliminatorie; etapa de susținere publică și evaluarea proiectului de management, care se va desfășura la sediul spitalului, pe baza temelor cadru, pe 22 ianuarie 2024, la ora 10.00.

După ce se verifică dacă aspiranții la poziția de conducere îndeplinesc condițiile anunțate, aceștia sunt declarați admiși sau respinși. Doar cei admiși participă la următoarea probă și cea mai importantă.

Calendarul de desfășurare a concursului este următorul:

-Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs: 8 ianuarie 2024, până la ora 15.30;
-Data verificării dosarelor: 9 ianuarie 2024, până la ora 15.30;
-Data afișării rezultatului selecției de dosare: 9 ianuarie 2024, până la ora 16.00;
-Data limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul verificării dosarelor: 10 ianuarie 2024, până la ora 16.00;
-Data afișării rezultatului contestațiilor privind verificarea dosarelor: 12 ianuarie 2024, până la ora 16.00;
-Publicarea proiectelor de management: 17 ianuarie 2024, până la ora 17.30;
-Data susținerii publice a proiectelor de management: 22 ianuarie 2024, ora 10.00;
-Data afișării rezultatului probei proiectului de management: 22 ianuarie 2024, până la ora 15.30;
-Data limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul probei proiectului de management: 23 ianuarie 2024, până la ora 15.30;
-Data afișării rezultatului contestațiilor privind proba proiectului de management: 25 ianuarie 2024, până la ora 15.30;
-Data afișării rezultatelor finale ale concursului: 25 ianuarie 2024, până la ora 16.00.

Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din următoarea listă de cinci propuneri, care va fi adaptată problemelor Spitalului Câmpulung: Planificarea și organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului; Siguranța și satisfacția pacientului; Managementul calității serviciilor medicale; Managementul resurselor umane; Performanța clinică și financiară a activității spitalului.

  • Condiţii pentru candidaţi

Se pot înscrie la concurs absolvenți ai unei facultăți cu profil medical, economico-financiar sau juridic, absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului Sănătății ori absolvenți ai unui masterat ori doctorat în management sanitar, economic, administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată.

Candidaților li se cere să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de licență sau de master în: medicină – specializarea medicină, medicină dentară – specializarea medicină dentară, științe juridice sau științe economice și să aibă cel puțin cinci ani vechime în specialitatea studiilor.

  • Cine poate face parte şi cine nu poate face parte din comisiile de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor

Comisia de concurs este formată din președinte, doi membri și un secretar, numiți de către Consiliul de Administrație al spitalului. Secretarul este numit din cadrul membrilor Consiliului de Administrație și nu are drept de vot și notare a candidaților.

Președintele comisiei de concurs este președintele Consiliului de Administrație al spitalului. Ceilalți doi membri cu drept de vot și notare din cadrul comisiei de concurs sunt numiți de către Consiliul de Administrație sau din afara acestuia, având experiență de minimum trei ani ca manager de spital sau având calitatea de cadru didactic universitar în specialitatea management sau sănătate publică și management.

Comisia de soluționare a contestațiilor este formată din președinte, doi membri și un secretar care nu are drept de vot. Președintele comisiei de soluționare a contestațiilor este un membru al Consiliului de Administrație al spitalului. Ceilalți doi membri sunt persoane având experiență de minimum trei ani ca manager de spital sau având calitatea de cadru didactic universitar în specialitatea management sau sănătate publică și management.

Nu pot face parte din comisia de concurs și din comisia de soluționare a contestațiilor persoanele care au soț/soție, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaților sau aflate în raporturi cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidați.

Punctajul maxim aferent probei de susținere publică și de evaluare a proiectului de management este de 10 puncte, corespunzător notei 10. Nota finală minimă de promovare a concursului este 7. “E.M.”

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!