Având în vedere măsurile instituţionale de limitare a răspândirii infecţiilor cauzate de virusul gripal COVID 19, începând cu 13 martie 2020, au fost dispuse modificări privind eliberarea certificatelor de cazier judiciar. Astfel, primirea solicitărilor de eliberare a certificatelor de cazier judiciar pentru persoane fizice sau juridice se va realiza, preponderent, prin transmiterea cererilor completate, împreună cu o copie de pe actul de identitate valabil, folosind mijloacele de comunicare electronice: email sau fax.
Formularul pentru solicitarea copiei de cazier judiciar este disponibil, gratuit, alături de informaţii referitoare la eliberarea cazierului judiciar pentru persoane fizice şi pentru eliberarea certificatelor de integritate, la adresa: https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/cazier-judiciar-persoane-fizice-certificate-de-integritate, respectiv pentru eliberarea cazierului judiciar pentru persoane juridice, la adresa: https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/cazier-judiciar-persoane-juridice. Astfel, cererile pot fi transmise la adresele: cazier@ag.politiaromana.ro sau număr fax 0248.220.557, pentru documentele ce urmează a fi ridicate de la ghişeul situat la sediul IPJ Argeş, strada Victoriei, nr. 60; politia.cimpulung@ag.politiaromana.ro, pentru documentele ce urmează a fi ridicate de la ghişeul situat la sediul Poliţiei Câmpulung. Eliberarea acestora se va realiza în aceeaşi zi, pentru cererile transmise până în ora 12.00, după următorul program: luni, marţi, joi, între orele 15.00-15.45; miercuri între orele 16.30-17.30; vineri între orele 12.30-13.00. Ama Ivan