6.9 C
Campulung Muscel
23/02/2024

Grupul de firme care se ocupa de reabilitarea DN 73 a dat în judecată CNAIR

Deşi lucrările de reabilitare a DN 73 Piteşti – Câmpulung – Braşov au fost sistate, după ce, la începutul acestui an, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a decis să rezilieze contractul cu grupul de firme constructoare Azvi SA – Straco Group – Piomar Development – Tractbel Engineering SA, care se angajase să ducă la bun sfârşit această investiţie, între localităţile Moeciu – Fundata se execută lucrări de întreţinere a carosabilului, prin turnare de covor asfaltic în zonele degradate.
Tronsonul cel mai dificil, cu o lungime de aproximativ 50 de kilometri, dintre localităţile Câmpulung şi Bran, va fi scos din nou la licitaţie în cursul acestui an. Deocamdată, autorităţile nu au dat un termen, în condiţiile în care încă nu s-a finalizat procedura de reziliere a contractului cu grupul de firme care executau lucrările de reabilitare. „Colegii noştri de la Secţia Producţie lucrează în aceste zile la remedierea zonelor afectate de degradări grave pe DN 73 între Moieciu şi Fundata, astfel încât să putem oferi condiţii sigure şi confortabile de trafic. După terminarea lucrărilor de reparaţie, se vor reface şi marcajele rutiere. Cât despre continuarea lucrărilor de modernizare a DN73, a fost demarată deja procedura de reziliere a contractului cu privire la reabilitarea DN 73, dar acest proces este încă în curs, având în vedere că firma care executa lucrarea a acţionat CNAIR SA în instanţă, cu privire la condiţiile în care se vor încheia relaţiile contractuale. Cu toate acestea, DRDP Braşov a demarat deja procesul de achiziţie publică pentru revizuirea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie cu privire la restul lucrărilor de executat. Noul constructor va putea fi desemnat, doar după ce se va finaliza acest proces de revizuire.”, se precizează pe pagina de Facebook a Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov. DN 73 Piteşti – Câmpulung – Braşov este o rută foarte importantă, intens circulată, asigurând trecerea din Muntenia în Ardeal şi facilitând deplasarea către obiective turistice a unui număr mare de vizitatori – aproximativ 1.000.000 de turişti pe an la Castelul Bran şi peste 400.000 la Cetatea Râşnov. De asemenea, este şi o rută alternativă pentru cei care vor să evite aglomeraţia pe Valea Prahovei. Narcis MANOLE

Postări asemănătoare

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Politica de confidentialitate a datelor personale. Accept Mai mult

error: Content is protected !!