Menu
TRAFIC

Lucian Răduţ şi-a menţinut trofeul în 2015!

  • Written by Ana Maria Zărnescu
  • Hits: 1801

b_400_250_16777215_10_images_2019raliu.jpgTrofeul Câmpulung 2015 a avut la start 61 de piloţi licenţiaţi, alături de care au mai fost 3 piloţi care s-au ocupat de securitate. S-a optat pentru desfăşurarea întregii activităţi pe drumul judeţean 734, în zona Barajului Râuşor, pentru că a fost modernizat, în comparaţie cu vechiul traseu de pe DN 73, care nu poate fi folosit din cauza deteriorării asfaltului. Cu toate că sezonul rece a lăsat urme în traseul de la Lereşti, totuşi, activitatea s-a desfăşurat în condiţii optime. Pentru a nu avea loc accidentări ale celor prezenţi la evenimentul sportiv, organizatorii şi-au luat măsuri de precauţie, realizându-se siguranţa prin indicaţiile oamenilor de ordine. Din lista participanţilor nu au lipsit cele mai importante nume, în „bătălia” pentru câştigarea titlului naţional, Paul Andronic, Ovidiu Zaberca, Lucian Răduţ, Dan Prepeliţă şi Cornel Gărdean. La start a fost prezent şi un monopost, Andrei Dumitrescu.

b_400_250_16777215_10_images_2019raliu1.jpgTrei evenimente sportive s-au suprapus în orarul competiţional de week-end

    Dacă unele week-end-uri sunt sărace din punct de vedere al competiţiilor sportive, se pare că cel care a trecut a adus în municipiu trei întreceri, Trofeul Câmpulung 2015, Off Road-ul şi Enduro Motocross. Din păcate, organizarea lor în acelaşi interval de timp a trebuit să împartă publicul privitor şi să nu se bucure de fiecare reprezentare. Referitor la această încurcătură de program, viceprimarul cu atribuţii de primar Liviu Ţâroiu a declarat: „După atâţia ani de când organizăm la Câmpulung, ne bucurăm, ca de fiecare dată, să fim gazde şi să realizăm această etapă, ca să vadă lumea că suntem, totuşi, un oraş care a fost cândva automobilist. Asta face ca şi în această perioadă să se suprapună Off Road-ul cu Viteza în Coastă. Sperăm ca, pe viitor, să nu se mai suprapună, pentru că ar fi mai bine să oferim cetăţenilor şi spectatorilor evenimente diferite. Aşa împărţim spectatorii şi este păcat să nu ne bucurăm de toate, în întregime”.
    Cele două zile de concurs au făcut ca în Muscel să fie punctul 0 al competiţiilor sportive. Trei evenimente s-au desfăşurat concomitent. În ceea ce priveşte Campionatul de Viteză în Coastă, piloţii participanţi au fost încurajaţi de o audienţă numeroasă, care şi-a susţinut favoriţii şi a exclamat la fiecare viraj periculos.
    Întreg spectacolul de adrenalină a fost pe placul publicului, în rândurile căruia s-au remarcat personaje mondene şi politice ale meleagurilor noastre. La o masă pusă la dispoziţie de către organizatori, la un mic şi o bere, a stat fostul primar al municipiului, Călin Andrei. Alături de el a fost managerul Ceramus, Dorin Mirea, mai pe un regim light tot la această masă, alături de o sticlă de băutură carbogazoasă, fiindcă uniforma impunea, agenţii de poliţie de la Serviciul Rutier, Nae Pătrulescu şi Georgian Săvel. Toţi au preferat să privească de la masă manşele de concurs. Probabil, îmbulzeala şi aglomeraţia celorlalţi privitori nu au fost pe placul lor. Pe un stil semi-sportiv, îmbrăcat mai lejer ca de obicei, în public şi-a făcut apariţia, cu şapca pe cap, şi viceprimarul cu atribuţii de primar Liviu Ţâroiu. “Căpetenia” grupului era însoţit de către viceprimarul comunei Lereşti, Marian Toader, şi deputatul PSD de Muscel, Gheorghe Marin. Puţin mai întârziat, mai după masa de prânz, nereuşind să prindă prima manşă de concurs, pe drumul spre start a apărut, într-un final, şi directorul Casei de Cultură a Sindicatelor “C.D. Aricescu”, Sergiu Cicu.
    Referitor la competiţie, şi a doua zi a avut loc un eveniment nefericit. Dacă, sâmbătă, Ovidiu Zaberca, situat ca unul dintre favoriţi la trofeu, s-a accidentat, pe traseul competitiv, şi-a avariat autovehiculul la prima manşă de concurs şi Cornel Gărdean. Odată cu terminarea manşelor de concurs, în Piaţa Primăriei, s-au acordat premiile şi trofeele piloţilor. Maria Enache, fiica celebrului fotograf Sebastian Enache, a deschis festivitatea prin interpretarea Imnului României. Aceasta, alături de Flavian Glonţ, provocat să rezolve cubul Rubik din dreapta pilotului, reuşind acest lucru cu câteva secunde înainte de finish, au fost premiaţi de către preşedintele Federaţiei de Automobilism Sportiv, Norris Măgeanu. Celelalte premii au fost înmânate, de către prefectul judeţului Argeş, Mihail Oprescu, deputatul PSD de Muscel, Gheorghe Marin, viceprimarul cu atribuţii de primar Liviu Ţâroiu şi consilierul cu atribuţii de viceprimar Bogdan David. Marele câştigător al trofeului a fost Lucian Răduţ, cel care a dominat, pe durata ambelor manşe de concurs, la comenzile unui Mitsubishi Lancer Evo VIII. Al doilea pe podiumul  clasamentului Open a fost Paul Andronic, pilot al unui Mitsubishi Lancer Evo IX, iar al treilea pe podium a fost Andrei Dumitrescu, la comenzile unui monopost Tatuss. Dominat de emoţii, Lucian Răduţ, în euforia momentului, a deschis şampania, intervenind peste speech-ul viceprimarul Liviu Ţâroiu, cu un val de şampanie pe spatele acestuia.

b_400_250_16777215_10_images_2019raliu2.jpgFederaţia Română de Automobilism Sportiv vrea să reia activitatea la Mateiaş

    Principala motivaţie pe care a specificat-o vicepreşedintele Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, Cătălin Nicolaescu, referitor la faptul că evenimentul are loc pe traseul Lereşti, este calitatea asfaltului: „Cu siguranţă, dacă DN 73 va fi reabilitat şi pe zona Braşov, la anul, se va muta 100% pe Mateiaş. Acolo, spectacolul e mult mai mare, securizarea este mult mai uşor de realizat. Este o cerinţă, în primul rând, a piloţilor şi a spectatorilor, care îşi doresc un spectacol mai amplu. Din păcate, circuitul de la Râuşor este puţin împădurit, accesul publicului pe virajele cele mai frumoase se face destul de greu, de aceea, forţele de ordine au mult de lucru, iar gradul de risc al competiţiei este puţin crescut, unde spectatorii sunt obligaţi să se mişte între manşele de concurs pe traseu.”
    Tot pe baza acestei discuţii, viceprimarul cu atribuţii de primar Liviu Ţâroiu a mai specificat, că datorită Consiliului Judeţean, anul acesta, se va asfalta porţiunea de drum între Stoeneşti şi Dragoslavele. Surpriza de anul viitor, acum că Trofeul Câmpulung 2015 s-a terminat, va fi un Promo Rally, o premieră în municipiu, competiţie mai mică, ce vine să încurajeze şi să promoveze tineri care nu au suficienţi bani şi doresc să facă pasul în sportul de performanţă.

The most visited gambling websites in The UK