Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

După doi ani de aşteptare, locuitorii străzii Uzina ARO s-au ales cu o cârpeală superficială. Şeful ADP zice că nu se justifică asfaltarea, nefiind trafic. Iar oamenii să fie mulţumiţi că a plombat!

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 408

b_400_250_16777215_10_images_2301_adp-reportaj.jpgÎn ziua apariţiei reportajului despre condiţia deplorabilă a străzii Uzina ARO - ce este dincolo de proprietatea Landmark Management, până la intrarea pe Marineşti, în dreptul fostei CESAR -, au fost trimise pe teren utilajele şi echipa de plombări ale ADP-ului. Ce era lumea supărată pe primarul Liviu Ţâroiu, pe care l-au crezut mai aplecat decât Călin Andrei la plângerile celor de jos, dar ce revoltă s-a iscat în rândul oamenilor, văzând că muncitorii se ţin de cârpeli, în loc să facă o asfaltare cap-coadă, cum a procedat omologul lereştean Marian Toader în continuarea blocurilor uzinei, pe Marineşti. Marţi, 17 iulie 2018, ADP-iştii au primit însărcinarea să se ocupe de „îndulcirea” zdruncinatului şoferilor prin gropile căscate una lângă alta, pe artera considerată mult prea neimportantă, la fel şi mini-cartierul cunoscut în folclorul urban sub apelativul „Şerpărie”, ca să beneficieze de o reabilitare integrală. Vorba cetăţenilor, nu sărăceşte Primăria dacă toarnă asfalt pe tronsonul cuprins între fostele anexe ale lui ARO, Cantina şi CESAR. Mai spunem că mobilizarea de acum patru zile a fost precedată de o petiţie depusă la Primărie de o localnică, Livia Solomon, în luna iunie, în numele a o sută de vecini, câmpulungeni şi lereşteni, semnatari ai cererii adresate lui Liviu Ţâroiu. Petiţie urmată de două audienţe la primar, la care a mers câmpulungeanca pentru a insista, personal, în faţa conducătorului municipiului, după care, văzând că este lăsată în aşteptare, a venit la redacţia noastră. Relatarea din zona de tranzit către Lereşti a avut un efect prompt, dar nesatisfăcător pentru locuitori, pe care directorul ADP, Liviu Popescu, i-a lămurit de ce nu le face o asfaltare totală: strada Uzina ARO nu are cine ştie ce trafic încât să merite o reparaţie capitală. O justificare pe care oamenii au asigurat că o vor ţine minte peste doi ani, când vor fi chemaţi din nou la vot. 

Oamenii ADP-ului au ripostat şi ei că şefii, în loc să angajeze muncitori, angajează personal TESA

b_400_250_16777215_10_images_2301_adp-reportaj2.jpgCe-i drept, la graniţa Câmpulungului cu Lereşti nu e circulaţia din Vişoi, să zicem, ca să nu comparăm chiar cu centrul permanent sufocat, dar tranzit e, după cum ne-am convins şi noi, când am realizat reportajul despre artera ciuruită în ultimul hal. Şi trec maşinile nu atât spre blocurile din fostul complex muncitoresc - deşi mulţi dintre proprietarii de garsoniere sunt posesori de automobile -, cât mai ales spre Marineşti, o zonă frumoasă, îngrijită, cu gospodării pe măsura reputaţiei lereştenilor. Pe Marineşti vezi autoturisme aproape în dreptul fiecărei porţi. La fel, în multe curţi există garaje, aici trăind nu numai vârstnici, ci şi oameni tineri, în putere, care au serviciu, spre care şi de la care străbat, în drum spre case, tronsonul nenorocit din strada Uzina ARO. Pentru primarul Marian Toader, de la Lereşti, a fost de ajuns tranzitul despre care Liviu Popescu susţine că nu merită reabilitarea crâmpeiului de stradă, ca să-i scape de zgâlţâitul prin hârtoape pe vecinii fostei platforme industriale.         

Din mijlocul evenimentelor al căror amfitrion este, Liviu Ţâroiu şi-a făcut timp să dea o dispoziţie de deplasare la blocurile ARO a asfaltatorilor statului, cu ordin de plombare, nu asfaltare ca la carte. Auzind de sosirea musafirilor, pe care nu-i aşteptau chiar atât de repede după prezentarea publică a necazului pricinuit de infrastructura deficitară, cum nu mai vezi nici pe drumurile comunale, iniţiatoarea demersului la Primărie a ieşit la interval. Şi au urmat-o şi alţii, locatari în fostele imobile ale uzinei. Profund nemulţumită, în primul rând, că se aplică aceeaşi soluţie provizorie, care consumă asfalt şi bani de pomană, iar, în al doilea rând, că nici amărâtele acelea de plombe nu se fac cu simţ de răspundere, Livia Solomon l-a sunat pe primarul Liviu Ţâroiu din mijlocul acţiunii.

b_400_250_16777215_10_images_2301_adp-reportaj3.jpgApelatul a răspuns, având prilejul să fie ocărât live pe seama onorariului plătit celui mai scump cântăreţ de la ediţia 2018 a Zilelor Municipiului, în timp ce ea şi restul locuitorilor suferă din pricina ruşinii de stradă de municipiu. Localnica i-a povestit primarului că subalternii lui de la serviciul public fac un lucru de mântuială şi i-a cerut să vină la faţa locului. Dacă nu poate, să trimită pe cineva cu autoritate în faţa muncitorilor, din rândul cărora unul a ripostat ca şefii lui să angajeze oameni la lopată, nu la TESA! După ce a încasat reproşurile femeii, Ţâroiu, care avea Primăria plină de vernisaje culturale, ar fi replicat că: nu era mai bine să nu vă fac nimic?! Eternul refren al primarilor când contribuabilii sunt nemulţumiţi de puţinul primit din banii lor. 

b_400_250_16777215_10_images_2301_adp-reportaj4.jpgLa un sfert de oră după ce edilul şef a închis telefonul, în zonă apăreau viceprimarul Mărgărin Blidaru şi directorul Liviu Popescu, luaţi la întrebări pe subiectul „ce-am cerut noi şi ce ne-aţi dat voi!” Atunci, Popescu ar fi livrat replica despre circulaţia redusă, care nu justifică turnarea covorului bituminos, deşi la comune a ajuns asfaltul pe viroage lipsite de case, în condiţiile în care pe strada Uzina ARO sunt şi blocuri, sunt şi case, peste drum de „Spiru Haret” şi mai sus de Foresta. Şi-apoi merită asfalt şi pietonii, care merg pe stradă, trotuarele fiind - şi aici e şi vina oamenilor, care ar putea pune osul la treabă, ca să se gospodărească singuri, dacă Primăria nu le face - acoperite de bălării.

Livia Solomon a obţinut promisiunea că, a doua zi, miercuri, 18 iulie 2018, va scăpa de groapa de la poartă, cu care s-a pricopsit după reparaţia stradală executată de Primăria Lereşti, în care băltea apa la fiecare ploaie. Miercuri, noi am făcut încă o deplasare în zonă, unde la ce dâmburi de plombe s-au executat, fărâmiţate pe margine, pe sărite, în bătaie de joc, scandalul era evitat cu o reparaţie a întregii suprafeţe a carosabilului. Dar nu s-a vrut. „Cât a fost uzina, era „coală” dintr-o parte în cealaltă. Acum, îşi bat joc! Şeful de şantier mi-a zis că sunt o femeie rea şi că „venim să vă facem asfaltul dacă vrem!” Fac ce vor?! Liviu Popescu a zis că pe aici circulă două maşini şi să fim mulţumiţi şi cu atât.”, a afirmat Livia Solomon. Îl contrazice pe şeful ADP numărul de autoturisme staţionate în acea dimineaţă la blocuri, care justificau asfaltarea. 

The most visited gambling websites in The UK